O tai tau nebuvo situaciju kelyje, gazas "dugnas"???
O tai tau nebuvo situaciju kelyje, gazas "dugnas"???
As isvis laikausi nuomones kad visi automobiliai yra geri, kad ir kokios markes jie butu. Reikia tik jais tinkamai naudotis ir priziureti, o ne ieskoti galimybiu ribos. Benravau ne su vienu auto savininku kurie vazineja 12 metu senumo ir daugiau auto, kuriuos jie pirko naujus is salono. Jie jais dziaugiasi ir sako kad bedu beveik nebuvo. Galvoju kad jie tinkamai priziurejo ir tikamai jais vazinejo ir neieskojo galimybiu ribos. O paziurekime i automobilius kurie atvezami is svetur. Nuvaryti kaip arkliai autobanuose, sudalyvave ne vienose "drago" lenktynese. Daznam automobiliui pirktam is antru ranku tik technines apziuros testo ir betruksta.
Taigi manau, kad sis transporto priemoniu technines apziuros istatymas tiek naujam, tiek devetam automobiliu kenkia, ir labai stipriai.
Buvo ir labai daznai. Manau kad tai pakenke mano automobiliui ir gal net keleta dienu isbrauke is variklio autoresurso. Manau kad mano auto paskirtis su komfortu pristatyti mane is tasko A i taskaB.
Bet jei nori pastoviai vazineti "gazas dugnas" tai reikalingas tam pritaikytas automobilis. Manau daugelis sutiks, kad ir tam pritaikytu automobiliu vaziuojant ant galimybiu ribos, automobilio variklis pasiprasys daktaro daug greiciau nei vaziuojant normaliu riezimu.
Siaip gazas/dugnas, net laisvais sukiais, maziau kenkia varikliui nei vaziavimas 50km/h greiciu 5 pavara. Esant didelems apsukoms uztikrinamas geresnis tepimas, nei esant mazoms. Ribotuvai masinose sumontuoti tik del vienos apsuku bijancios detales - svaistikliu. Masinose, kuriu varikliuose svaistikliu nera, leistinos apsukos ant spidometro 10 000RPM ir be raudonu laukeliu.
Cia technine puse.
Kas del transkonos, tai jei masinos variklis uzlinksta nuo leistinu apsuku (iskaitant redlaina), reiskia masina jau pries kelis metus sumalto metalo lauzo pavidalu turejo atsidurti atgal pas gamintojus.
To Juzeg tu sita video ziurejai ? Ar matei kaip jis kala?
Ir siulau Paklausyti PlymouthV6 nes pasake labai teisingai 5 pavara zymiai daugiau kenkia vaziuojant 50 - 60 km/h nei gazas dugnas.
Beje gamintojo uzdetas ribotuvas yra su zveriska apsauga ir realiai siu variklio sukimosi diapazonas yra galimas dar didesnis apie 30 - 40 proc nuo esamu raugonu apsuku. Tai tik pasiekus stai tokius skaicius be apsaugos galimos problemos.
O sie apsisukimai iki ribotuvo tai yra normalus variklio darbinis diapazonas kuriame gamintojas garantuoja, kad jis dirbs be jokiu sutrikimu.
Net ir sportiniai varikliai nera ruosiami sezonui ir daugiau. Ju motoresursas sakiciuojamas kelioms varrzyboms, o toliau pas daktarus. Siaip as cia kalbu is savo patirties. Dar as manau, jei sportinis variklis atlaike dvi ir daugiau lenktynes, tai reiskia kad variklis nebuvo maksimaliai paruostas.Zinoma visa tai remiasi i finansus.
Juozai, reiketu tau pamatyti, kaip dzipiorai vaziuoja dyzeliais per kemsynus gazas dugnas su paletintoju, neuzlinko variklis prie manes dar nei vienas.
Turejau WV Caddy nauja is salono 1.9 dyzeli be turbinos. Pirma stuka km ramiai pavazinejau (obkatke), paskui mieste iki raudonu sukdavau, autostradoj gazas-dugnas 140km/h apsukos 4500. Sumyniau per pora meteliu beveik 100 000Km, jauciu butu uzlinkes variklis su tokia eksploatacija, jei apsukos kenktu?
Siaip nervai ima kai rimti vyrai prisiklauso turgaus bobu pletku ir jais tiki.
Paskutinį kartą taisė PlymouthV6 : 2012.12.09, 11:52
Ramiau Playmounth, kokiu bobu pletku? As apie ka ir rasiau kiekvienam auto sava paskirtis. Dzipiorai ir skirti daugiau vaziuoti bekele o ne autobanais. Kas liecia Tavo apjodineta Caddy nemanau kad tu ji drozei iki galibybiu ribos. kitaip jis dvieju metu nebutu pratempes. O jei drozei tai koks dabar to WV likimas?
Reikejo Tau pabandyti su Caddy pralekti kemsynais gazas dugnas, arba su dzipioru su paletintoju pralekt magistrale.