Taip, puodas buvo gan didelis, taigi pats pylėjas nepakėlė to puodo. Po keleto valandų darbo, paskambino besikeikdamas, pasiimk ta savo "DODŽA" ir važiuok. Aš čia dvi dienas turėsiu vargt su tavo mašina, nereik man tokių tai pažvengiau ir išvažiavau. Radau gerą meistriuką Plungėje, tai jis ramiai, tarp pagrindinių savo darbų vis prie mano mašinikės prieidamas sutvarkė.
Pakeitė abi gumikes ir tą salninką prie alkųninio veleno. Pačią sankabą, abu priekinius guolius, stabdžiu diskus ir kalades. Rankinio kalades, ABS daviklį. Tepalus ir t.t.
Viskas būtų super, bet bėda, kad po sankabos keitimo, nenorėjo išsiretint sankaba, tai ir vienaip ir kitaip, priėjom prie išvados, kad darbinis sankabos cilindras nepakankamai nuspaudžia. Tai pavadinkim mechaniniu būdu tiesiog pailginome tą svirtelę, dabar pokolkas lyg ir normaliai. Tik vat itariam, gal ar tai pagrindinis cilindras, ar darbinis yra kiek "pavargę", ir dėl to, nedaspaudė iki galo? ar gali tokia teorinė galimybė būti? ar čia nesamonių prisimastėm, o bėda kažkur "anapus" ?