Rezultatai 1 iki 6 iš 6

Gija: 2.5 crd tepalo lašėjimas pro "sankabą"

Hibridinis vaizdas

Ankstesnis pranešimas Ankstesnis pranešimas   Sekantis pranešimas Sekantis pranešimas
  1. #1
    Andriussas
    Svečias


    Taip, puodas buvo gan didelis, taigi pats pylėjas nepakėlė to puodo. Po keleto valandų darbo, paskambino besikeikdamas, pasiimk ta savo "DODŽA" ir važiuok. Aš čia dvi dienas turėsiu vargt su tavo mašina, nereik man tokių tai pažvengiau ir išvažiavau. Radau gerą meistriuką Plungėje, tai jis ramiai, tarp pagrindinių savo darbų vis prie mano mašinikės prieidamas sutvarkė.
    Pakeitė abi gumikes ir tą salninką prie alkųninio veleno. Pačią sankabą, abu priekinius guolius, stabdžiu diskus ir kalades. Rankinio kalades, ABS daviklį. Tepalus ir t.t.
    Viskas būtų super, bet bėda, kad po sankabos keitimo, nenorėjo išsiretint sankaba, tai ir vienaip ir kitaip, priėjom prie išvados, kad darbinis sankabos cilindras nepakankamai nuspaudžia. Tai pavadinkim mechaniniu būdu tiesiog pailginome tą svirtelę, dabar pokolkas lyg ir normaliai. Tik vat itariam, gal ar tai pagrindinis cilindras, ar darbinis yra kiek "pavargę", ir dėl to, nedaspaudė iki galo? ar gali tokia teorinė galimybė būti? ar čia nesamonių prisimastėm, o bėda kažkur "anapus" ?

  2. #2
    Narys BOSAS avataras
    Įstojimo data
    2006.03.09
    Vietovė
    Kaunas
    Įrašai
    5.368
    Tinklaraščio įrašai
    13
    Images
    303
    Reputacija
    1


    Nesamoniu prisimastet. Per visa darbo praktika nei vienas cilindras nebuvo blogas tik kas nemokedavo su jais dirbti tie keisdavo juos sniurais ir vistiek nepadedavo
    Kol neismokdavo sutvarkyti kaip reikia.

Šios gijos žymos

Rašymo leidimai

  • Jūs negalite rašyti naujas gijas
  • Jūs negalite rašyti atsakymus
  • Jūs negalite prisegti failų priedus
  • Jūs negalite keisti savo žinutes
  •