Klausyk "žemieti", pasiskambini "Carui", oi tai yra "Driusai", ir manau tau papasakos apie tave dominančias, kaip kažkas įvardino "Civic'o" problemas ir pliusus. Kadangi jis dabar atostogauja, tai tikrai turėsit laiko papliurpt. Žinok jis tikrai nesikandžioja, ir yra labai geranoriškas žmogelis. Sėkmės .
įstojau į mažalitražių ir diedukų klubą.
pirmi 30km su tuščia mašina nenugąsdino, bus matyt kiti įspūdžiai, kai pakrausiu kitą savaitę 4 personas su rimtu bagažu.
Sveiki klubiečiai,
Nuo gegužės mėnesio ir aš peršokau į 2008 metų (aišku pagamintas 2007 m.) 2,4 chrysler voyager. Pradėjus važinėti mašina pasirodė (taip ir buvo) labai "buka", važiavo tik nuo 3000 apsukų. Per pora savaičių pasikeičiau tepalus, žvakes, pagr. diržą ir reikalai gerokai pagerėjo, t.y. dabar mašina neprievartaujama juda nuo 1000 apsukų, aišku rauna nuo tų pačių 3000 (kiek suprantu tai normalu). Būtų viskas gerai, bet kartas nuo karto variklis atsisako dirbti žemomis apsukomis, tarkim kamšty judi be gazo pirma šaiba ir papuola tarpas, spaudi per tapkę, o čia pravalas (žagtelėjimas). Išsiploviau droselinę sklendę, netgi padėties daviklį ir laisvos eigos iš šroto pabandžiau-problema išliko. Nežinau ką ir galvot, lieka išmetimas-katalikas??? Beja kompas jokių klaidų nemeta. Ačiū už pamąstymus.
Jei masina su mechanine deze tai cia isprincipo tokia konfiguracija kurios zmones ekplotuot nemoka.
Su mechanke uzdrosti visi sitie modeliai buna, ne vieno nemaciau gerai veikiancio.
Niekas nesuvokia, kad jo min sukiai tik nuo 2000 aps. ir toliau.
Jei automatas tuomet reikia ziureti.
zvaklaidzius keitei, nes mano senam panasiai buvo karts nuo karto pradedant vaziuoti prikirpdavo tarsi pristabdydavo, servise viska istikrino pakeite zvakes, liepe keisti komutatoriu. Tai visa laime kad pardavejas atsiveze konutatoriu su laidais pradziai pakeiciau ji nieks napasikeite tada pakeiciau laidus ir visos bedos baigesi, nors servise sake kad laidai normalus.