Pas Cherokee visai kitokios konstrukcijos vairo kolonele ir sis auto siuo poziuriu labai skiriasi nuo vojaus .
Pas Cherokee visai kitokios konstrukcijos vairo kolonele ir sis auto siuo poziuriu labai skiriasi nuo vojaus .
Daug Chrysler minivenu 2001-2012 m.
Dabar supratau, kad maišyt nerekomenduojama (gali užsiraut...), bet pilnai pakeitus į ATF4+ bus viskas gerai.
Ar tinka keitimo metodas, kai atjungus grįžtamą šlangą nupylinėji į kitą indą, o į skysčio rezervuarą dapylinėji šviežią?
Gal geriau išleist pirma viską, bet kaip? Per kur?
Dainuoja mano stiprintuvas....
Netgi labai. Tik reikia daryt trumpus uzvedimus ir geriausia su kokiu prietelium, nereikes begiot prie uzvedimo spyneles
Yra aprasyta temos pradzioje berods procedura. Pries pilna keitima - bakeli saziningai su benzinu issiplaut rekomendacija, ten sietelis toks imontuotas ant amziu yra, buna dumblo ant jo prisikaupe.
Paskaičiau dar senąjį Voyager forumą http://old.voyager.lt/modules/newbb/...mode=0&start=0 Ten tema su 21 psl diskusijų apie šitą patį
Gal kažkam pagelbės: keičiausi vairo stiprintuvo skystį, užpyliau Mopar ATF+4. Kurį laiką buvo gerai, bet neužilgo, pavažiavus kokiu 100 - 120 km/h greičiu pasigirsdavo ūžimas iš siurblio. Ypač garsiai uždavo sukant vairą, bet po kurio laiko nurimdavo. Mieste neūždavo. Ir kuo toliau tuo stipriau imdavo vaitoti po pravažiavimo trasoje. Remdamasis forume rasta informacija nusiėmiau ir benzinu prasiploviau bakelį, filtruojantį tinkliuką. Problema išsisprendė. Matyt naujas skystis praplovė sistemą, pakėlė dumblą, vėliau viskas nusėdo tinklelyje.