Idek fotke is apacios kad but matyt kaip tvirtinas tada bus galima kalbet apie tvirtuma.
Idek fotke is apacios kad but matyt kaip tvirtinas tada bus galima kalbet apie tvirtuma.
"ES 2005 m. pabandė reglamentuoti apsauginius lankus. Pagal šias taisykles automobilio apsaugos elementai turi būti sukonstruoti taip, kad nekeltų pavojaus pėstiesiems. Apsauginius lankus leidžiama eksploatuoti tik sukonstruotus specialiai tam modeliui.
Išvada:
Dėl elastingo tvirtinimo apsauginis lankas nekelia pavojaus pėstiesiems. Žinoma, SUV su lankais – skonio reikalas. Svarbu, kad jie būtų skirti būtent tam automobilio modeliui."
Paimta is AutoBild Lietuva, 2011 m. Nr. 13
Tad jei jie "neamortizuoja" - galima kelyje gauti "saskaita isankstiniam apmokejimui" uz vazinejima su lankais, ypac tikroje Europos salyje.