Atidarau giją , nes jaučiu teks čia lankytis :idea:
Spauzdinimo versija
Atidarau giją , nes jaučiu teks čia lankytis :idea:
isigijai mazalitrazke :)
Čia vieno cilindro toks tūris:D
Na važiuoti tai kaip ir važiuoja tik variklio garsas tai labai neįprastas :oops:Brolio Civico irgi panašiai skamba:-x.
Modelis gimė 2005 2,4 trumpas 4 bėgių automatas.Variklis turi 115kW. Taip kad nėra labai biednas:D Kadangi planuojamas maršrutas Lietuva, Kaunas ir dažniausiai važinės 1 persona tai manau galios pakaks. Neseniai tik nupirkom, su Boso pagalba padarėm važiuojantį tai ir įspudžių dar ne fontanai.
Su "pakrovimais" atsargiau reiksciausi :) :
2.4
Время разгона до 100 км/ч, сек.: 14.1
http://www.avtomarket.ru/catalog/Chr...=37524&class=1
3.3
Время разгона до 100 км/ч, сек.: 12.6
http://www.avtomarket.ru/catalog/Chr...=37528&class=1
Zinoma, daug priklauso nuo variklio stovio.
Nu va suvarė :hammer::hammer:
Reiskias netraukia :D
Sveiki.Gal turit kas minciu del 2.4 doch vanui?Turejau 1994,1996-2.4.111Kw.del galios nesiskusdavau atvazinejau be problemu per metus po 60-80kprasukdamas.Aisku viska kas butina keisdamas laiku ir kiek galima geresnes kokybes))problemu jokiu nebuvo.96 dar ir dabar kieme stovi ir vaziuoja be problemu.Neseniai nupirkau siaip ne taip rades 2003 galo,2.4doch maziuka mechanini.108Kw.nezinau kame saknys bet traukimas ziauriai skiriasi.Vos begejasi vadinamo plesimo nesijaucia.Ar gali zenkliai jaustis tie 3Kw skirtumas?Ar kazkur kitur ieskot bedu?Keiciau naujus tepalus filtrus zvakes.
Sveikas, kažkada buvau susidures su panašia bėda. Opel Omega B 2 Doch. Pirkau iš kaimyno. Traukos su 100 kW variklių buvo mažokai, bet nuleidau ant atomato, kad tokiai mašinai variklis per silpnas. Pavažinejus koki 1 - 1,5 mėn nuvariau keisti pompos ir pagrindinio diržo. Meistras skambija ir sako, diržas ir pompa visiskai naujas reikalas, tik per pompa leidžia antifriza (kažkur hermetiko nedadėta) ir blogai diržas uždėtas (pamesto mierkos buvo). Iš naujo užhermetizavo pompa, uždėjo dirža kaip turi būti ir tas Opeliukas tapo rektyvinis. Ar tik nebus tapati bėda?! Ar buvo keistas diržas? Gal prašokes per 1 dantuką?
Va sito ir bijojau))))dariau diagnostika per kompa panasu varianta sake!Kad tipo kazkokie parodymai ten netinka,turetu but absoliutus 0,o is kart uzkurus rodo truputi daugiau tik po kokios minutes kompas viska automatiskai sutvarko)ta ir siule zet dirza.Laukiau kol susils ar taip ar taip buciau keites dirzus nes neaisku kada jie buvo keisti.Tokie spejimai tik siulo pasiskubint)))
sveiki turiu klausymuka. kiek kainuoja stumuokliu ziedai?modelis 2001 metu 2,4 automatas...ir kiek mazdaug ju pakeitimas kainuoja?dekui
Siandien pagaliau orai ir laisvalaikis leido prieit paziuret kaip reikalai su dirzais.3 h darbo,viskas buvo nulupta kad matyt paskirstimo zymes.IR.......nusivilimas))))))))zymos savo vietoj idealiai((((((Gal kas turit dar minciu kur ieskot slieku del traukos????((((
Sveiki, visur skaitinėjau, bet mažai info yra apie voyager nuo 2001m 2,4 mechanine dėže. Gal žinote kaip jų varikliai laiko, ar bėdos kankina, kaip mechanine dėžės laiko, busiu dėkingas už bet kokia naudinga informacija. Beje kaip šitas varikliukas draugauja su dujom?
Kolegos yra kol kas galutinai neišspresta problema. Auto 2,4 automatas prieš pusmetį sutrukinėjo smagratis ir dabar vėl ta pati problema. Smagratį pas Bosą pakeitė , bet problemos priežaščių kol kas nerandam. Gal kam panašiai buvo? Įdomio visos įdėjos, nes kol kas tik viena diagnozė ......." burtai" foto bandau pridėti. Pas rusu saituose irgi nieko tolkom neradau.Yra vienas niuansas : po ankščiau buvusių kolizijų :roll: dėžė prie variklio sukasi 3 vietoje penkių varžtais.Failas 1697Failas 1698
Klausyk "žemieti", pasiskambini "Carui", oi tai yra "Driusai", ir manau tau papasakos apie tave dominančias, kaip kažkas įvardino "Civic'o" problemas ir pliusus. Kadangi jis dabar atostogauja, tai tikrai turėsit laiko papliurpt. Žinok jis tikrai nesikandžioja, ir yra labai geranoriškas žmogelis. Sėkmės (ok).
įstojau į mažalitražių ir diedukų klubą. :oops:
pirmi 30km su tuščia mašina nenugąsdino, bus matyt kiti įspūdžiai, kai pakrausiu kitą savaitę 4 personas su rimtu bagažu.
Sveiki klubiečiai,
Nuo gegužės mėnesio ir aš peršokau į 2008 metų (aišku pagamintas 2007 m.) 2,4 chrysler voyager. Pradėjus važinėti mašina pasirodė (taip ir buvo) labai "buka", važiavo tik nuo 3000 apsukų. Per pora savaičių pasikeičiau tepalus, žvakes, pagr. diržą ir reikalai gerokai pagerėjo, t.y. dabar mašina neprievartaujama juda nuo 1000 apsukų, aišku rauna nuo tų pačių 3000 (kiek suprantu tai normalu). Būtų viskas gerai, bet kartas nuo karto variklis atsisako dirbti žemomis apsukomis, tarkim kamšty judi be gazo pirma šaiba ir papuola tarpas, spaudi per tapkę, o čia pravalas (žagtelėjimas). Išsiploviau droselinę sklendę, netgi padėties daviklį ir laisvos eigos iš šroto pabandžiau-problema išliko. Nežinau ką ir galvot, lieka išmetimas-katalikas??? Beja kompas jokių klaidų nemeta. Ačiū už pamąstymus.
Jei masina su mechanine deze tai cia isprincipo tokia konfiguracija kurios zmones ekplotuot nemoka.
Su mechanke uzdrosti visi sitie modeliai buna, ne vieno nemaciau gerai veikiancio.
Niekas nesuvokia, kad jo min sukiai tik nuo 2000 aps. ir toliau.
Jei automatas tuomet reikia ziureti.
zvaklaidzius keitei, nes mano senam panasiai buvo karts nuo karto pradedant vaziuoti prikirpdavo tarsi pristabdydavo, servise viska istikrino pakeite zvakes, liepe keisti komutatoriu. Tai visa laime kad pardavejas atsiveze konutatoriu su laidais pradziai pakeiciau ji nieks napasikeite tada pakeiciau laidus ir visos bedos baigesi, nors servise sake kad laidai normalus.
Prieš savaitę pakeičiau babiną (naudotą) ir daugiau aprašytų simptomų nepajutau.