Tai jei puikus spaudimas tai kam cia galva kvarsini
Tai jei puikus spaudimas tai kam cia galva kvarsini
kokie mes gudrus siltam spaudimas geras lempute uzgesta bet saltas ilgai negesina lemputes kartais net aliarmas garsinis isijungia , ir jei yra realiu minciu butu malonu isgirst atsakyma
Paskutinį kartą taisė Zydrius : 2011.12.06, 20:38
Tu cia kazka idomiai gvildeni.
Salto variklio tepalas yra saltas ir pats tirciausias. Vadinasi ir spaudimas didziausias. O pasilus tepalas skysteja ir saudimas prasteja.
O pas tave cia tipo atvirksciai saltam spaudimo nera o karstam viskas gerai. Cia kazkokia nesamone.
Jei siltam yra gerai tai vadinasi viskas gerai, arba cia neisdetai savo problemos tai kaip yra.
Jei siltam geras tai koks tas tavo geras kiek atm?
Puikus spaudimas tai jau virs 2 atm. Sitam senam dyzeli motorui.
Tai jei ant silto yra 2 atm, o ant salto ju nera, tai jau cia sneki pievas tamsta.
Butent todel as cia ir rasau kad man tai atrodo nenormalu visiskai pritariu tavo mintim bet yra kaip yra visai nenoriu varyti masinos i servisa nes tai neeilinis bajeris ir servisas tamstos irgi, nieko gero man nepasakys o paspelioti puikiai galima ir forume ... nemokamai taigi laukiu geru minciu o apie krumpliarati taip ir neatsakei normaliai ar yra sansu kad jis prasisuktu ant alkunino ar ne? ar gali buti kas nors nudile? as dar neardziau bet tikriausiai reiks tiesiog siaip idomu
Kymukas. Atsakau į tavo klausimą dėl spaudimo:
Šaltam ( o jei tiksliau ilgiau pastovėjusiam ) spaudimas nesukyla, nes neveikia ( blogai veikia ) tepalo atbulinis vožtuvas, kuris laiko tepalą sistemoje. Ir beja, Bosas gerai pasakė, kad jei šiltam spaudimas geras - nereik sukti galvos dėl tepalo spaudimo.
Suk galvą kaip nori, bet taip jau teko matyti ne kartą.
P.s. Neatidžiai skaitiai, jei taip sakai.
tai kaip suprantu mano ideja apie krumpliarati netiko niekam kadangi visi tiek garantuoti teks ardyt be paveiksliuko gal taip ir idomiau o redukcinis aisku nera naujas bet del tiek nenoreciau tiket nes mano antrukui atrode dar baisiau ir tokiu juoku nebuvo paprasciausiai spaudimas siltam pakrites buvo , man kazko persasi mintis apie tepalo siurbli kadangi buvo toks atvejis kai atsileidus skriemuliui nustojo veikt vairo stiprintuvas ir azsidege tepalo lempute isties idomus dalykas, sakysite kad stiprintuvas neturi rysio su tepalo spaudimu taciau... vat todel man ir kilo klausimas apie krumpliarati kuris suka tepalo siurbli...
tai va issiaiskinau iskur tas pypsejimas(kitam poste apie tai rasiau)
tepalo slegio ner,kol salta tol nepypsi,pasilus pradeda pypset,uzkeli apsukas virs 2tukstanciu praeina pypsejimas.
kas gali but?siurbliui paskutinioji?imanoma ji remontuot?ar dedasi kitas?
priestai buvo grandine atsileidus(ir rasiau)po sutvarkymo va islindo tas pypsiukas