Sveiki,

Esu naujas forumo narys, kartu ir naujas Voyager savininkas. Labai gaila, kad prisistatyti tenka liudna proga. Taigi pabandysiu uzkurti speliojimu ir sprendimu paieskos tema pavadinimu o kasgi cia nutiko. Iskart atsiprasau uz svepla rasyba, neturiu LT raidziu.

Apie problema

Automobilis 2002 2.5crd voyager. Pakeisti tepalai, filtrai, itempejai, dizas ir pr. pagalve, na dar regis turbina buvo remontuota, bet tai jau iki manes daryta(neber katalizatoriu). TA dumingumo testas praeitas sekmingai. Lietuvoje po auto pirkimo prasukau 5000km. Per si laika vienintelis nerima keliantis dalykas buvo retais atvejais uzsideganti ir kartais pagazavus, o kartais is naujo uzkurus uzgestanti tepalo slegio lempute. Tai buvo kokius penkis kartus per visa laika, servise apie problema uziminus rimtos reakcijos nesulaukiau, tad naiviai pamaniau, kad smulkmena.

Isvykom su seima i 1300km kelione ir 80km iki finiso (spaudziau autobane 150) uzsidege tepalo lempa, staigiai sustojau, kol letejau variklis dar pradejo ir klaksejimo garsa skleist. Tepalo lygi patikrinau - normoj, pastovejau pusvalandi, pabandziau uzkurt auto. Uzsivede. Tepalo lempa nebedege, klaksejimas isliko. Vezlio greiciu dasikapstem iki parkingo.Tada jau sustojus pastebejau kad tuscias ausinimo skyscio issipletimo bakelis, motoro temperatura paneleje rode kaip visada, o po kapotu jautesi karsta, veike ventiliatoriai, ausinimo slangos gana minkstos. Daugiau motoro nebekuriau, teko lipt ant tralo iki finiso uz 80km virs 200Eu.

Dabar laukiu pirmadienio, kol veiks autoservisas ir prades kazka ziuret. Sikna jaucia, kainuos daug daug EU, gali tekt ieskot tralo lietuvon.


Kokia bus istorijos atomazga? Kas galejo nutikti siam smagiam automobiliui ? Kiek kainuotu remontas Lietuvoj? Kokia garantija kad ir sutvarkius sugebesiu grizt savo eiga? Esu atviras moraliniam palaikymui



Egidijus