Pavargo jau mano gelda visai. Susitvarkiau vamzdelio bėdas (pavyko prasivest šlangą, kad neliestų išmetimo kolektoriaus ar kokių judančių dalių). Pasivažinėjau mėnesį su trupučiu. Važiuojant namo (kaip nekeista - bent čia sekasi) pradėjo kaist variklis. Įvažiuoju į kiemą, sustoju - varva. Stiprokai. Antifrizas per pompos riebokšlį. Sprendimas kaip ir aiškus - keičiam pompą. Į servisą greit patekt nepavyko, nusprendžiau, kad sugebėsiu pats (važiuot reikia, o į servisą po savaitės). Pasikėliau mašiną, nusiėmiau diržą, skriemulį, pasidžiaugiau, kaip patogu prieit prie pompos varžtų
ir ėmiausi sukt. Rezultatas - iš 5 varžtų trys nulūžo
. Praktiškai nenaudojant jėgos (nesuprantu, kaip jie ir laikėsi). Supažindinau kaimynus su savo žodyno įvairove
, išsiėmiau pompą (tam teko atsukt vieną variklio tvirtinimą ir nuleisti šiek tiek variklį). Vaizdelis nenudžiugino - varžtų kyšo po ~1 mm - jau su jokiom replėm neįsikibsi. Suradau žmogų su kempu, kuris privirino veržles, bet efekto nelabai daug - nepaisant WD40, šildymų, šaldymų ir kitokių šokių su būgnais, varžtai lūžo dar kartą, šį kartą jau giliau bloke
. Jau kad sutaupiau laiko tai sutaupiau
. Dabar mašina tvarkingai riogso kieme paberta, o aš nebeįsivaizduoju, ką daryt...
Gal kas galit rekomenduoti kokį "servisą ant ratų" aplink Vilnių, kad galėtų pagelbėt tokioj nelinksmoj situacijoj?