Ar tikrai ? Jokiu problemu nematau, jei yra noras galim stot 3.0 bmw dyzelis daro 3.8 benzina, bet tikrai ne i vienus vartus. Man matyt siknoj visada bus 18, ir prie sankryzu nevengiu pasiciudint kaip tik vakar nubaudziau volvo v60 d5. Apie 318 bmw net nesneku.
Turiu keletą klausimų dėl TC III-ko 2002-2005 m (galvojame tokį įsigyti). Gal kas patars naujokui.
1. Kiek žiūrime skelbimų, dauguma auto parudiję (ypač kapotas, durų apačios, galinis dangtis). Ar čia susiję su buvusiais autoįvykiais ir netinkamu remontu ar čia chryslerių skardų bėda (ką tada galvoti apie arkas ir dugną). Ypač nesuprantamas galinio dangčio rudijimas, gi ten druskų neturėtų daug pakliųti, o ir po avarijos jis paprastai nesitiesina, o keičiamas nauju/dažomas...
2. Pažįstamas servisistas sako, kad dujos labai sugraužia šiuos variklius (3.3 ir 3.8). Tokios info čia forume neradau ir rašoma priešingai, kad labai gerai draugauja su dujomis. Perkant galėtume sau leisti tik su jau idėta įranga ir baisu, kad varikliui jau bus arti paskutiniosios. Tik keista, kad variklių kainos santykinai nėra didelės, o tai tarsi sakytų, kad tokių bėdų varikliai neturi.
3. Jau klausiau dėl 2005 m ir jaunesnės. O ar galima senesnei išguldyti sėdynes (be stow'n'go), kad padaryti vientisą maksimaliai lygią erdvę pernakvoti 2 suaugusiems (ar bent 1) ir 2 ikimokyklinukams/pradinukams vaikams (kiek galima geriau išnaudojant už priekinių sėdynių esančią erdvę 240m *130 m.)? Galbūt ta Chryslerio sofa išsiguldo horizontaliai, o antras sėdynes apsukus irgi galima išguldyt bei kažką į tarpą ale stalelį pastatyt, kad ant jų matrasą uždėt? Gal kas turit tokių transformacijų foto, nes googlindamas teradau arba su savadarbėm lovom arba su išimtom sėdynėm arba su hamakais pakabintais , o norėtųsi kažko paprasčiau.
4. Dar dėl kainų klausimas. Galbūt tik įspūdis toks susidarė, bet šiuo metu kainos tokios, kad kelintų metų, tiek plius minus tūkstančių eurų kainuoja skelbimuose (pvz., 2002 m. auto apie 2k €, 2004 - apie 4k €). Tuo tarpu paskaitinėjęs ankstesnio forumo ar kitų forumų temas randu, kad pvz., 2012 metais (prieš 4 metus) už 2004-5m. automobilį mokėta 12-14 tūkst. Lt (o tai yra ~3,5k €). Ar čia kainos taip likę tos pačios ar palyginti pagal auto amžių netgi sukilę laikinai ir turėtų truputį kristi? Suprantu, kad komplektacija gali skirtis ir tt, bet kaina panaši nepaisant markės (Dodge, Chrysler) ir komplektacijos (ar plikas ar limited), o automobilis nejaunėja ir Lt žiemomis gauna druskos...
Paskutinį kartą taisė toSKA : 2015.07.30, 12:44
pirmas punktas labai geras atsakymas žmonėms kurie klausė kur yra jautriausios vietos korozijai. arkas irgi rūdys ėda, jeigu ruošiamasi ilgai su mašina važinėti tai antikorozinė danga būtina.
dėl antro punkto, tai nesu dujininkas bet šitam forume kiekvienas patikrins kad dujos šitam varikliui labai tinka ir patinka, tai su tuo pažįstamu daryčiau išvadą kad reikia skirtis
Born in USSR
Trecias punktas - gali galini foteli ideti apsukta i antra eile, bet tai nera patogu, nes nugara tik staciai pastatyta telpa ir miegot abejoju ar butu patogu...
Standartiskai - isimi visas sedynes ir miegi.
Ketvirtas - kainos priklauso nuo komplektacijos ir stovio. Tas pats taikoma ir kitu markiu automobiliams.
Daug Chrysler minivenu 2001-2012 m.
Nebeleidžia redaguoti, bet dar vienas labai svarbus:
5. Kiek patikima pakaba, ypač priekis? Dėl galo plius minus viskas aišku - lingės. Tačiau kaip su priekiu? Reikalas tas, kad gyvename priemiestyje, kur asfaltas lop'as ant lopo, daug duobių, nuolatiniai remontai ir tt, na beveik kaip prieš porą metų Kaune. Dabartinei auto (fiatui) per metus išsimuša visokios gumos, pradeda bildėt/barškėt, reik restauruot/keist.
Chrysleriui kiek skaitau stabilizatorių gumos silpnos, bet jei pigios ir galima pačiam pasikeist tai ne bėda, o daugiau?
Džipo nesitikiu, bet kai tokie keliai ir automobilio masė ~2 tonos, kaip ten su pakaba lyginant kad ir su kokiu šaranu?
Dėl kainų, tai manau, kad yra sezoniškumo faktorius, su šitom mašinom vasarą paprastai važinėjama, o jos dažniau pardavinėjamos rudenį ar pavasarį. Kita vertus, dėl pabrangusio dolerio brangsta atvežamos apynaujės mašinos, todėl tai kažkiek gali timptelėti į viršų ir senesnių modelių kainas.
Chryslerio pakaba viena patikimiausiu ir paprasciausiu kokia tik gali buti, neskaitant stabilizatoriaus ivoriu. Ten viskas ant tiek paprasta, kad paprasciau yra tik ant vamzdzio rata uzsimovus vazinet. Ilgaamziskumo su Sharanu nera ko lyginti. Zinoma, priklauso kokiame stovyje pavyks nupirkt ir kokios kokybes detales desi.
Daug Chrysler minivenu 2001-2012 m.
Na ką, įtikinot įsigijome 2003 m. limitedą...Reikia kai ką keisti, kažką tvarkyt, pagalvoti kaip dujų balioną padidinti nuo dabartinių 49 l. Ir jei viskas bus gerai, prie progos susimatysime gyvai