PDA

Žiūrėti pilną versiją : 3.8 ir 4.0 + 3.6



gizmo
2012.11.01, 09:32
Sveiki,
gal galetu kas trumpai palyginti siuos du variklius nuo 2008m. Siame forume viskas suplakta i viena ir labai sunku besidomintiems konkreciau ka atrasti. Man asmeniskai atsibodo ieskoti ir konkretaus nieko neradau. Apie 3.3 varikli neklausiu, nes jei jie eina su 4 pavaru automatais, tai manau ekonomiskumo atzvilgiu su jais neapsimoka auto pirkti, bet to jie silpnesni. Kuris patikimesnis, kaip draugauja su dujomis, kokios kuro sanaudos? Ar turiu kokiu specifiniu ligu? I ka atkreipti demesi perkant ? Kiek supratu, tai 3.6 pakeite 4.0. Nuo kelintu metu jie buvo pradeti montuoti? Kiek ekonomiskesni? Kaip draugauja su duju iranga?

Arnas
2012.11.01, 09:38
2008 Limited su 3.8 varikliu nebuna. 2008 Limited yra tik 4.0. Cia as apie parasa, koki auto nori pirkti ;) (beje, turiu viena toki pardavimui :) )

gizmo
2012.11.01, 15:31
gali buti, juk tu tuom uzsiimi. as ten tik kaip pvz parasiau. Autopliuse maciau skelbima 2008 su 3.8 su oda, dvd ir t.t. gal ten ir ne limited, nors man asmeniskai oda nelabai patinka, bet noretusi su el.durim, dvd sistema. Veliurinis salonas mielesnis (cia skonio reikalas).

Daranius
2012.11.01, 17:23
man asmeniskai oda nelabai patinka, bet noretusi su el.durim, dvd sistema. Veliurinis salonas mielesnis (cia skonio reikalas).

odinio salono privalumas dar yra tas, kad labai greit galima atrasti norinčių keistis į veliūrą :)

Arnas
2012.11.01, 23:23
gali buti, juk tu tuom uzsiimi. as ten tik kaip pvz parasiau. Autopliuse maciau skelbima 2008 su 3.8 su oda, dvd ir t.t. gal ten ir ne limited, nors man asmeniskai oda nelabai patinka, bet noretusi su el.durim, dvd sistema. Veliurinis salonas mielesnis (cia skonio reikalas).
Taip, yra ju ir ne Limited su oda ir DVD. Jie gerokai pigesni uz Limited, nes skiriasi nemazai smulkmenu (tame tarpe ir odos kokybe). Pas Limited brangiau padarytas ir salonas ir navarotu daugiau, neskaitant kad ir motoras skiriasi (252 AG o ne 197 AG). Veliuriniu salonu 2008 m nebuna. Yra arba oda arba paprasta medziaga. Nuo 2011 vel pradejo deti kazka panasaus i veliura (ten ne tas tikras veliuras, bet panasi i veliura svelnesne medziaga).

BOSAS
2012.11.02, 10:31
Sveiki,
gal galetu kas trumpai palyginti siuos du variklius nuo 2008m. Siame forume viskas suplakta i viena ir labai sunku besidomintiems konkreciau ka atrasti. Man asmeniskai atsibodo ieskoti ir konkretaus nieko neradau. Apie 3.3 varikli neklausiu, nes jei jie eina su 4 pavaru automatais, tai manau ekonomiskumo atzvilgiu su jais neapsimoka auto pirkti, bet to jie silpnesni. Kuris patikimesnis, kaip draugauja su dujomis, kokios kuro sanaudos? Ar turiu kokiu specifiniu ligu? I ka atkreipti demesi perkant ? Kiek supratu, tai 3.6 pakeite 4.0. Nuo kelintu metu jie buvo pradeti montuoti? Kiek ekonomiskesni? Kaip draugauja su duju iranga?

Siame forume niekas nesuplakta i viena reikia pirmiausiai zinoti ko ieskai ir rasi.
Cia ne pardaveju forumas ir is vadybines puses niekas varikliu neaprasineja.

O jei ir nera info apie naujesnius modelius tai jos tiesiog nera, nes dar niekas labai rimtai nesusidure su jais.
Labai keistas issireiskimas 3.3 neapsimoka pirkti ekonomiskumo poziuriu.
Tavo nuomone 4.0 su 6 begiu deze jau bus ekonomiskaiu?
Jei taip manai tai siulau dar daug pasidometi pries metantis tokiomis frazemis.

Beje seis laikais yra jau deziu ir 7 ir 9 pavaru, tai norei pasakyti, kad jos jau sugeba galingus variklius priversti dirbti su 5-7 ltr kuro?

gizmo
2012.11.02, 15:58
BOSUI
negalvojau, kad noresdamas gauti informacijos ir pateikes klausima i ta forumo dali, kur tai ir turetu buti, o ne ismetyta kazkur kur kiekvienas skelbia nauja posta savo problemoms spresti, taip supykdysiu BOSA. skaitydamas boso pasisakymus ir domedamasis siais auto laikiau ji labai kompetetingu zmogumi siais klausimais ir esant reikalui tikrai buciau kreipiasis pas ji pagalbos, taciau po tokio pasisakymo labai suabejojau ar reikia isidemeti "auksciausios pavaros" rekvizitus. gerai, kad yra daugiau normaliu zmoniu, kurie neissikalinedami viska paaiskina. be to, klausimus uzduodu ir infi ieskau butent ten kur turi buti info butent apie V kartos automobilius. Kadangi forume naujokas, todel prasau paaiskinti ka ne taip darau?

BOSAS
2012.11.02, 17:32
Noras gauti informacijos cia yra viskas gerai.
Taciau nereikia varyti ant tu zmoniu kurie priziuri foruma ir butent rusiuoja sia info kurios pats kaip teigi nera, ir viskas suplakta i kruva. Visose kartose yra iskirstyta ir sudeliota info apie variklius. Info siame forume yra tiek kiek jos yra. Klausima uzduodi tinkamoje skiltyje, taciau reiketu ji uzdavineti pagarbiau.

Taigi prasyciau kita karta gerai pasieskoti forume ir pagalvoti pries uzduodant klausima, o ne
Siame forume viskas suplakta i viena ir labai sunku besidomintiems konkreciau ka atrasti. Man asmeniskai atsibodo ieskoti ir konkretaus nieko neradau .......

Kas liecia ekonomiskuma, jei tu manai, kad 6 pavaru deze bus ekonomiskesne su 4,0 ar 3,6 varikliu , nei 3,3 su 4 pavarom, tai galiu nuliudinti, kad tamsta labai stipriai klysti.
Na cia tavo nuomone ir nesu as cia tam, kad tave itkinciau.

gizmo
2012.11.02, 20:14
BOSUI
manau, kad pabaikim varyt viens ant kito. ok? pasilazdavojom ir uzteks. :evil: TAIKA ;) ? dabar rimciau: noreciau, kad pagristum savo nuomone del ekonomiskumo minetu varikliu. as tik issakiau savo samprotavimus, o klausiu del to, kad issiaiskinciau kaip yra. noretusi tureti auto su kuom maziau problemu eksploatuojant ir kuo ekonomiskiau vazinejant, juk kuro kainos kyla. is kitu forumo postu jau zinau, kad dujos tinka visiems, bet kokiu varikliu auto geriau rinktis....? - ramiam vazinejimui, nes is "dragu" jau isaugau.:)

BOSAS
2012.11.03, 10:39
Taigi didesnis pavaru skaicius duoda tik tolygesni sukimo momento paskirstyma pvz.
Kalbant apie 4 pavaru deze.
http://www.allpar.com/photos/mopar/transmissions/A604-automatic.jpg
Sios dezes perdavimo koof



Gear
Ratio


1st
2.842


2nd
1.57


3rd
1.0


4th
0.69


Reverse
2.21


Final Drive Ratio
3.91


Overall Top Gear
2.70



Ir stai 6 begiu pavaru dezes jos perdavimo koof tik tolygiau isskisryti tame paciame diapazone.
http://www.allpar.com/images/engines/62LE.jpg



First
Second
Third
Fourth
Fourth Prime
Fifth
Sixth
Reverse


4.127
2.842
2.284
1.452
1.570
1.000
0.690
3.214



Reikia atkreipti demesi į 4 begiu dėžės 4 bėgio perdavima kuris lygus 0,69
Taip pat reikia palyginti 6 bėgių dėžės 6 bėgio perdavima kuris lygus 0,69

Isvada :

Abieju deziu paskutines pavaros perdavimo koof yra tas pats. Taciau 6 begiu dezes pranasumas yra tas, kad vaziuojant miesto rezimu varikliui tolygiau parenkama apkrova, kas leidzia varikliui dirbti su mazesnemis perkrovomis, bei vairuotojui silpniau jausti pavaru perjungimus, bei galios trukuma esant bet kokiam greiciui nuo 0 km/h iki max greicio. Automobilis turintis 6 begiu pavaru deze didesniame darbo diapazone dirbs dinamiskiau, taciau tiek 4 pavaru dezes, tiek 6 pavaru dezes vaziuojant trasoje variklio apkrovimas bei max greitis esant toms pacioms variklio apsukoms bus vienodas.
Vertinant perdavimo koof galima pasakyti, kad ekonomiskumas gerokai daugiau priklausys nuo variklio darbo parametru, bei dezes valdymo. T.y. kaip greitai dėžė bus pervedama į tiesiogini sujungima su varikliu.
Kaip zinome 4 bėgių dėžėse ši problema jau buvo išspresta nuo 2004 metų, taigi 6 bėgių dėžės pranasumas yra tik geresne dinamika, kuro suvartojimas gal ir siek tiek imanomas mazesnis taciau jis bus labai nezymus. Taigi daugiausiai kuro ekonomija priklausys nuo variklio parametru.

Jei bus daugiau klausimu pabandysiu atsakyti smulkiau.

gizmo
2012.11.03, 13:48
aciu uz labai issamu atsakyma. dabar jau zymiai aiskiau. belieka issirinkti varikli. siame forume daug visokiu nuomoniu kas link ekonomiskumo. vieni raso, kad 3.8 kartais buna ekonomiskesnis uz 3.3. (cia dar aisku kaip yra vazinejama). ar varikliai nuo 2008 buvo montuojami tie patys kaip ir ankstesniuose modeliuose? apie senesnius info siame forume yra pakankamai. jei jie kuom nors patobulinti tai noretusi suzinoti ar i geraja puse ?

BOSAS
2012.11.03, 16:31
3,3 ir 3,8 reida eina jau kelis desimtmecius.
Modifikaciju jie turi tik del isoriniu mazgu tobulijima taciau kitos dalys galima sakyti nelabai keitesi.

3,6 ir 4,0 cia yra naujesni varikliai. reikia ziureti ju parametrus, galiu pasakyti, tai kad jie bus geri varikliai tik kiek ju prieziura kainuos dar nezinau nes labai tavrkyti ju neteko.
Jei jie bus neaptarnaujami kaip reikia savaime suprantama bedu bus.

Netgi ir seniji 3,3 ir 3,8 yra sekmingai uzlenkiami musu tautirciu, nors atrodo patikimumo virsune turetu buti.

Arnas
2012.11.03, 18:03
Reikia atkreipti demesi į 4 begiu dėžės 4 bėgio perdavima kuris lygus 0,69
Taip pat reikia palyginti 6 bėgių dėžės 6 bėgio perdavima kuris lygus 0,69
Jei bus daugiau klausimu pabandysiu atsakyti smulkiau.

Pabandyk.
Jei yra tokie perdavimo skaiciai, kodel vaziuojant su 3.8 varikliu IV prie 100km/h yra mazdaug 2000 apsuku(gal siek tiek maziau), o tokiu paciu greiciu ir varikliu vaziuojant su V - apie 1650 apsuku?
Gali paeksperimentuoti ;) .

BOSAS
2012.11.03, 20:47
Taip ir padarysiu.
Jei yra taip kaip sakai, vadinasi sie skaiciai perdavimo koof stipriai sumeluoti ?

Gal turi kitus duomenis?

Arnas
2012.11.03, 21:23
Tokios info specialiai niekad nerinkau.
Pvz, vaizdelis, kuriame galima iziureti tai apie ka sakau:
http://www.youtube.com/watch?v=IOqAlZNvNO0
Pabandyk pats.
Forumieciai, taip pat parasykit savo auto variklio apsukas prie 100 km/h :)

Mindas112
2012.11.03, 23:13
Šiaip nedidelius sūkius galima užfiksuoti,jei tuo metu ne pilnai spaudžiamas akseleratorius,arba jis yra etleidinėjamas... ;) Kažkada aš ir pats demonstravau nedidelius sūkius...:)

Arnas
2012.11.03, 23:23
Nieko niekam nenoriu irodyti, tiesiog zinau kaip yra... :)
O filmuke pastebekit, apie 18 sekunde matosi kai baigia leteti, numeta greiti iki mazdaug 65 m/h tada apsukos siek tiek pakyla iki mazdaug 1650 ir laikosi. ;)
Reiktu paciam pafilmint, ale neturiu tinkamos kameros ir telefonai tam reikalui ne kokie :) .

BOSAS
2012.11.04, 07:42
Na inesei tu kazkiek sarmo i si reikala.
Taciau skaiciai rodo kitaip nei tu sakai. Taigi esant galimybei teks nepamirsti ir isbandyti.
Pagal parametrus tai neturi buti jokio skirtumo. Filmukai lieka filmukais ten kaip Mindas sako galima trumpam laikui suzaisti.
Tas vide nepakankmas, nes ten leteja sukiai stabteli ties 1600 aps ir masina toliau leteja o sukiai nekinta, tai reiskia, kad nera tvirto sujungimo ir ten matom kazkokia tarpine stadija. Si stadidija dar nera tikrove.

Na pagyvensim pamatysim, kas tiksliai nuo ko priklauso.
Tiesa visai buvau pamirses cia gi video 4.0 Ltr variklio tai siose dezese budavo montuojamo skirtingi reduktoriu perdavimo koof. Kas turi itakos galutiniam variantui, o pavaru perdavimas lieka tas pats. Cia gali buti zaidimas esant galingesniam varikliui sukonstruotas greitesnis reduktorius.

Arnas
2012.11.04, 08:26
Taip, filmukas su 4.0, kitokio kur matytusi neradau. Ale su 3.8 tas pats vaizdelis. Prie 100 km/h apie 1650 apsuku. Faktas ir tiek.

dzonis
2012.11.06, 12:23
O vis tik kaip draugauja 4.0 su dujomis ? Anot pazistamo dujininko - dujinimui 3.8 geriau ? Gal yra kokios patirties. Esu girdejes ir horror story apie tai ,kad dujomis daugiau 120 nevaziuoja ir pan.

Daranius
2012.11.06, 12:53
O vis tik kaip draugauja 4.0 su dujomis ? Anot pazistamo dujininko - dujinimui 3.8 geriau ? Gal yra kokios patirties. Esu girdejes ir horror story apie tai ,kad dujomis daugiau 120 nevaziuoja ir pan.

į tą pusę panašiai yra Bajoras kažkada pasukęs savo pasakojimuose. Reikėtų susirasti dujininkų temą ir ten bus daugiau info

brolisvilkas
2012.11.15, 18:55
Kažkaip neatkasu kur kalbėta apie 4.0 variklio draugystę su dujų įranga... Gal gali kas nors nukreipti arba naujai mintis išreikšti? Gal pasikeitusi situacija? :)

Daranius
2012.11.15, 20:17
Kažkaip neatkasu kur kalbėta apie 4.0 variklio draugystę su dujų įranga... Gal gali kas nors nukreipti arba naujai mintis išreikšti? Gal pasikeitusi situacija? :)

greičiausiai kolkas informacija nepasiekę to kritinio kiekio kai yra ką pasakoti...

brolisvilkas
2012.11.20, 07:09
Na jei nėra apie ką kalbėti, tai gal viskas tvarkoj :) vis pasimato 4,0 su dujų įranga ir gatvėse ir skelbimuose... Na, bet kokiu atveju gerai sulaukti komentarų apie šio variklio darbą su dujomis :)

dzonis
2012.11.20, 08:12
Na jei nėra apie ką kalbėti, tai gal viskas tvarkoj :) vis pasimato 4,0 su dujų įranga ir gatvėse ir skelbimuose... Na, bet kokiu atveju gerai sulaukti komentarų apie šio variklio darbą su dujomis :)
Na aš girdėjau ,kad trūkčioja su dujom važiuojant, galioja tiek T&C tiek Pacificom su 4.0 varikliu.

Arnas
2012.11.20, 08:20
Senos zinios.
Jei normaliai ideta netrukcioja.
Visi sie varikliai dujinasi normaliai.

Arnas
2012.11.22, 15:18
Pafilmavau su mobiliaku 3.8 apsukas pas V . Kokybe neipatinga, bet viskas matosi:
http://s279.beta.photobucket.com/user/ArnasQ/media/MOV0009A_converted.mp4.html#/user/ArnasQ/media/MOV0009A_converted.mp4.html?&_suid=1353593648182017080745975967504

BOSAS
2012.11.22, 21:49
Idek i yuotube ten registruotis del vieno video rankos nekyla

brolisvilkas
2012.11.22, 22:25
tai, kad ir taip rodo :-o :)

Arnas
2012.11.22, 22:29
Idek i yuotube ten registruotis del vieno video rankos nekyla

Nereikia rankos kelt. Laisva prieiga ;) :)
p.s. o registruotis youtubej (ir del to shuduko dar privalomai susikurt gmail pasto deze) tikrai ranka nepakilo :D .

BOSAS
2012.11.24, 13:05
Per kompa parode.
Tai kad ten sukiai faktiskai nesiskiria nuo 3.8 variklio
3.8 sukasi prie 100 km/h apie 1900
o sitas sukasi 1800
tai cia tai net padangu aukstis itekoti gali.

Arnas
2012.11.24, 15:04
Na jei ir dabar nematai skirtumo, tai nera prasmes daugiau ta tema kalbet . Iki 1800 apsuku prie 100km/h tikrai toli. Faktas.
Kam cia pliurpt nesamones jei neturi kur praktiskai pasiziuret kad isitikint. As sioje temoje nebedalyvauju.

BOSAS
2012.11.25, 18:31
1155

Kiek matau tai 1800

Arnas
2012.11.25, 19:56
Tada reik pas daktara...
Pirma- cia greitis jau virs simto.
Antra - netgi cia ne daugiau 1700 aps.

BOSAS
2012.11.25, 21:07
Ko tu toks :A ?
Ar be viso to neiseina bendrauti ?

AERO_DD
2012.11.25, 22:23
Man pvz. is tuo pirmo foto varyklio aps. labai panasu i 1600-1700. O is paskutinio kuri Arnas parode---tikrai apie 1700(+/-50). Tai, sorry Bosas, bet as uz Arna(agree). Jis cia teisus(pool)

BOSAS
2012.11.26, 06:10
Man tai aplamai cia jokio didelio skirtumo nera ar tiek ten ar tiek
faktas kad siek tiek maziau nei 3.8
O ko jus cia maikes plesotes visiai nesuprantu.

To skydelio gradavimas gal ir yra toks kaip arnas supaise, gal ten ne 1800 o tik 1750.
Jei taip tai vadinasi 1750 ir ko cia draskyti ?
Lyg tai as noreciau kazka priesingai irodyti?
Pasakiau, kad man panasu i 1800 aspirikau 50 apsuku o cia jau didysis tevynes karas prasidejo. Atsipeikekit zmones. :D

Ram
2012.11.29, 06:16
gizmo,

pasakysiu savo nuomone - varikliai 4.0 + 3.6 yra nauji. Maziausiai keleta metu , jei pinigai kisene spaudzia kitas dalykas, bet maziausia keleta metu tokiu masinyciu nepirkciau. Kodel? Tegul issiprendzia atsiradusias ar kaip pavadint vaikiskas ligas. Veliau, kaip daznai buna, varikliai jau su tinkamais sprendimais. Kalbant apie "ligas" 3.8 vykes, nezinia, kol jis pavyko toks, kiek buvo kas sumokejes remontams.. Pats ieskojau masinytes. Blaskiausia tarp tariamos ekonomijos ir ziurejau CRD, bet apsistojau ties 3.8 ir dar limited variantu. Pasakysiu taip - anksciau mano garaze buvo tik visureigiai, LC100, LC80, Montero IV, bet padidelus seimynai, imi skaiciuoti, kiek tas malonumas kainuoja. Montero - benzinas, duju nedejau.. mieste apie 22 ltr, kiti- dyzelis, mieste apie 16 vasara, ziema apie 18. Kada nors prie tokiu tikrai grisiu, bet ..:)) surizikavau ir nusipirkau (pabandymui) T&C 3.8 Limiter 2002. Kaina nesikandzioja, o ir aptarnavimas pasirode ir nebaikstus. Dujos, mieste rodo (kompas) 13.8, bet manau, kad gryba jis ten rodo, nes nusinulinu kilometraza kiekvieno pilimo metu ir zinau, jei 120 ml pramyniau - piltis reikia. Kiek valgys? Kaip vaziuosi, tiek ir valgys. manau, diskusijos apie ekonomija gal;ima tik tada, kada klausimas formuluojamas, kaip sutaupyti 5-10 ltr simtui kilu, o cia, geriausiu atveju, 1-2.. Tos masinytes labai gerai rieda - pavaru deze nestabdo, kada, tarkim, matai sviesofora ir atleides akseleratoriu bandai dariedet.. +, jei prie sviesoforo imetinesi "N", patikek, norom nenorom pastebi, kad kitrukas susitaupo... Jei Shumaheris busi, o jos ganetinai tikrai gerai vaziuoja, greiciausiai busi tarp tu, kurie skusis, kad jos daug valgo.. Tai seimyninis, o ne lenktyninis automobilis. Variklis kuo galingesnis, vadinasi, jei vaziuosi pilnai pakrautas, jis nestenes... Ilgoms kelionems - liuks, taupysi, nes visos 6 ar kiek ten tu pavaru dirbs, o mietse, nepyk, kada automobiliu srautas, kada greiteji, stabdai, greiteji, stabdai, su zemomis pavaromis apetitas bus didesnis... Vienareiksmiai, mano nuomone, palauksiu dar keleta metu ir kita masinyte pirksiu arba tokia pat tik su 4x4 ratu pavara, bet kad variklis ne silpnesnis kaip 3.8 - garantuoju... , o kadangi ziuresiu i 4x4- vadinasi variklis, tiketina, silpnesnis kaip 4.0 nebus.. dedi dujas - nuvaziuotas kilometras pigesnis... tik klausimas, ne kiek jie ekonomiskis tie nauji, o ant kiek atpiginti (juk krize), ir ar tokiepat kantrus kaip senieji varikliai... gal su dujomis nebedraugaus... cia esminiai klausimai turetu buti...
protingai vaziuojant galingas variklis malonumas.. jau geriau as litra kita supilsiu (galima sutaupyt neleidziant pinigu kitiems niekams, kas daznas taip daro..) ir vazinet su malonumu.. Taip kad, sprendimas turi buti tavo... forume raso zmones, kurie ne tik patys vazineja, mes ne dyleriai, nors , buna ir pardauodam savo masinytes- keiciam, bet ir tie, kurie remontuoja.. zodziu, visi pataria is praktikos.. o tu tau spresk... jei blusineji, pasikartosiu, del litro ar pilnas tusciu ir nesuprantamu apie ka kalbu- kokios apsukos.. (pofik kokios, jei gamintojas toki pagamino, tokios ir bus..), ziurek i patoguma, komforta, ilogaamziskuma.. kuo maziau ges- sutaupysi, o jei pirksi kazka kita, kur maitinsi servizus, viskas bus blogai..

Arnas
2012.11.29, 07:37
pasakysiu savo nuomone - varikliai 4.0 + 3.6 yra nauji. Maziausiai keleta metu , jei pinigai kisene spaudzia kitas dalykas, bet maziausia keleta metu tokiu masinyciu nepirkciau. Kodel? Tegul issiprendzia atsiradusias ar kaip pavadint vaikiskas ligas. ..

4.0 variklis eina Pacifikose jau nuo 2007 metu ir.... jau nuimtas nuo gamybos :) Taip, kad "ligos" jei tokios buvo, jau buvo isgaudytos pries tai, kol pateko i vonias ir naujumu jo nelabai apkaltinsi.. :) Kitas dalykas, kad lietuviams jis nedaug zinomas, nes vis dar sunkiai ikandamas :) . Bus labiau zinomas po 3-4 metu, kai vonia su tokiu motoru kainuos 15-20 stuku. Blogu atsiliepimu bent as apie juos negirdejau.
3.6 - taip, naujas. Tikrai nedaug lietuviu gali sau leisti su tokiais vaziuoti ir aisku kodel ner atsiliepimu. Uzsienyje atsiliepimai geri.
http://www.automedia.com/Blog/post/Pop-The-Hood-Chrysler-36L-VVT-Pentastar-V6-Engine.aspx

Ram
2012.11.29, 18:40
Vilniaus mieste 100 km laikant apsukos apie 1900, bet cia yr viens fints - jei spusteli, kad masina vaziuotu, o ne riedetu, apsukos keiciasi.. taip kad ner ko cia parintis del tu apsuku..
gimzo, uzsisakinet masinyte per Arna - zinosi, kas yr ir nereikes speliot.. ir pirk dauzta, nes amerikosai tingi tepalus keisti.. alkuninis buna padroztas.. esu susidures...

raganius
2012.11.29, 18:57
Vilniaus mieste 100 km laikant apsukos apie 1900,

Kurioje vietoje,įdomu, Vilniuje čia taip laikyt išeina? Naktį nebent?

Daranius
2012.11.29, 19:39
Kurioje vietoje,įdomu, Vilniuje čia taip laikyt išeina? Naktį nebent?

vakarais Konstitucijos pr. - vietos sočiai, o srautas neapkraunantis gatvių

brolisvilkas
2012.12.27, 14:57
Na aš girdėjau ,kad trūkčioja su dujom važiuojant, galioja tiek T&C tiek Pacificom su 4.0 varikliu.

Sveiki, įdėjau dujas į T&C su 4.0 l ir iš tiesų yra tas trukčiojimas. Gal kas turėsite minčių kame čia negerumas? Situacija tokia: ant žemų kurios nors pavaros apsukų, duodant gazo (bet kad nepersijungtų pavara į aukštesnę) trūkčioja... galioja apsukoms esant ~1,2 - 1,7 kažkur. Čia reguliavimo klausimas lieka ar yra kažkoks niuansas, kurį reikėtų žinoti?

Arnas
2012.12.27, 21:25
Koks kompas ir reduktorius?

brolisvilkas
2012.12.28, 08:55
Koks kompas ir reduktorius?

Kompas - Cosma (PL) (trečia nuotrauka nuo apačios) http://www.setaltas.lt/indexpage/
Purkštukai - HANA
Reduktorius - Zavoli (It)

Arnas
2012.12.28, 15:27
Ko gero jau busi iklimpes...:oops:
Vaziuok perreguliuot.
Jei nepades - pasiulyk idet dar viena reduktoriu.
Norejei pigiau, bet dabar gausis ko gero brangiau...

brolisvilkas
2012.12.28, 15:29
Ko gero jau busi iklimpes...:oops:
Vaziuok perreguliuot.
Jei nepades - pasiulyk idet dar viena reduktoriu.
Norejei pigiau, bet dabar gausis ko gero brangiau...

Nepasakyčiau, kad bandžiau šioje vietoje sutaupyti...kaip tik nesinorėjo rizikuoti... A tai šitas reduktorius netinkamas? Dar vienas padėtų?

Arnas
2012.12.28, 15:44
Pigus kompas ir reduktorius vidutinis... smarveles tokiam motorui nelabai ir greitai uzsikemsa. Antras reduktorius del trukciojimo manau padetu.
Is viso komplekto tik purkstukai tikrai geri .

brolisvilkas
2012.12.28, 21:42
Pigus kompas ir reduktorius vidutinis... smarveles tokiam motorui nelabai ir greitai uzsikemsa. Antras reduktorius del trukciojimo manau padetu.
Is viso komplekto tik purkstukai tikrai geri .

Velnias... Na tikiuosi, kad nebūsi teisus (ne todėl, kad noriu būti teisus pats)... buvau dar pas Slavą, tai užtikrino, kad kompas ir reduktorius tikrai geri ir dirba gerai, tiesiog daugiau teks pareguliuoti :-x dabar kiek geriau, truktelėjimas juntamas paskutinėse dvejose pavarose minėtame apsukų diapazone nestipriai akseleruojant...

BOSAS
2012.12.30, 09:42
Nezinau ar pavyks tiek isreguliuoti, jei duju kiekis paduodamas nelaiku tai kiek tai gali atkoreguoti cia yra neaisku.

Truktelna tai del to , kad padavus lengvai gazo variklis pradeda dirbti iskarto (jei benzu) ir deze iskarto atlieka sinchronizuotai savo veiksmus.
Dabar paduodi gazo nors realiai duju dar negauna motoras jis nepradeda suktis taip kaip reikia o deze jau daro savo veiksmus ir tada truktelna.

Dezes darbas ir variklio darbas kompam perduodamas nuo gazo pedalo sujudinimo kai tai kompai pamato iskarto pradeda atlikineti sav uzduotas programas.

Arnas
2012.12.30, 09:57
Taip. Vienuose duju kompuose galima geriau sureguliuot duju padavimo laikus ir kiekius, tokiu budu yra galimybe laiku paduot reikiama kieki reikiamu laiku. Kituose si funkcija nera iki galo isdirbta arba neuztenka galingumo. Uztat pvz Tech'o kompas su vienu Shark reduktoriumi toki motora uzmaitina normaliai, o pvz Stagas ar firminis BRC kompas su firminiu reduktoriumi (nors jo galingumas lygtai toks pat kaip Shark) nedirba taip kaip reikia...
Cia daugiau praktines patirties reikalas. Kai kurie dujininkai nesupranta sito. Mato techninius skaiciukus ir sako, kad pas juos viskas gerai, taciau masina nevaziuoja kaip reikia...

dzonis
2013.01.03, 08:28
Velnias... Na tikiuosi, kad nebūsi teisus (ne todėl, kad noriu būti teisus pats)... buvau dar pas Slavą, tai užtikrino, kad kompas ir reduktorius tikrai geri ir dirba gerai, tiesiog daugiau teks pareguliuoti :-x dabar kiek geriau, truktelėjimas juntamas paskutinėse dvejose pavarose minėtame apsukų diapazone nestipriai akseleruojant...

Butinai parašyk kaip sekasi spręsti šią problemą. Mane tas neaiškumas su dujomis tik ir sulaiko nuo V-uko Limited pirkimo :(
Kol kas tik Arnas tvirtina ,kad tikrai viskas išsprendžiama - Kaune šnekėjau su 2 dujininkais - abu tvirtino, kad problemų su šio variklio dujinimu daugiau ar mažiau būna ir kad neišprendžia jų nepriklausomai nuo
naudojamų komponentų. Beje Mindaugu iš Sargėnų neturiu pagrindo netikėt - jis tom dujom jau koki 15 metų užsiima ir vienas pirmų visokiais naujoves dedavo ir netingedavo ekperimentuoti.

brolisvilkas
2013.01.03, 09:56
Butinai parašyk kaip sekasi spręsti šią problemą. Mane tas neaiškumas su dujomis tik ir sulaiko nuo V-uko Limited pirkimo :(
Kol kas tik Arnas tvirtina ,kad tikrai viskas išsprendžiama - Kaune šnekėjau su 2 dujininkais - abu tvirtino, kad problemų su šio variklio dujinimu daugiau ar mažiau būna ir kad neišprendžia jų nepriklausomai nuo
naudojamų komponentų. Beje Mindaugu iš Sargėnų neturiu pagrindo netikėt - jis tom dujom jau koki 15 metų užsiima ir vienas pirmų visokiais naujoves dedavo ir netingedavo ekperimentuoti.

Būtinai pranešiu kaip seksis...kol kas šventės ir darbai planus koreguoja :)

tevas
2013.03.04, 22:03
pas mane 4.0 variklis su dviem reduktoriais, iranga pilnai: nuo - iki brc komponentai; absoliuciai jokiu problemu, neimanoma atskrti ar su benzinu ar su dujom vaziuojama, sanaudos taip pat nesiskiria. persijungia ant benzino tik prie 6000 apsisukimu per min., nes taip nustatyta (tai vyksta, kada jau persijunge ant duju ir uzmini "gaza"). Tiesa, masina eksploatuojama Vokietijoje, pervezus is LT sumazejo kuro sanaudos (kartais ramiai vaziuojant uzmiestyje ima tik 10 litru! 100km).

P.S.: bent man ne vienai masinai baigesi "dujines problemos" uzpylus duju ne LT, nors asmeniskai neturiu jokiu priekaistu, itariu, kad nuo degaliniu "zinomumo" priklauso kuro kokybe.

isvados tokios, kad reikia netaupyti santykinai nuo auto vertes ir montuoti pilnai patikrinta iranga pas patikrinta montuotoja, kuris nekonkuruoja tik kaina, bet turi visa kruva patenkintu klientu

BOSAS
2013.03.05, 05:46
kaip gali buti, kad benzu ir dujomis sanaudos nesiskiria?
Kaip apgavot fizika ?

o gal norejai pasakyti, kad kompo parodymai atitinka duju suvartojima, jei taip tai nera tas pats kad benzo ir duju vartoja tiek pat litru. Nemaisyk.

Zydrius
2013.03.05, 12:17
pas mane 4.0 variklis su dviem reduktoriais, iranga pilnai: nuo - iki brc komponentai; absoliuciai jokiu problemu, neimanoma atskrti ar su benzinu ar su dujom vaziuojama, sanaudos taip pat nesiskiria. persijungia ant benzino tik prie 6000 apsisukimu per min., nes taip nustatyta

O kas cia per "tuning" - persijungia ties 6000 s/min ????
Cia slangines sudejot i tokia masina ar as ko cia nesuprantu...... ?!!!
Su purkstukais valdomos tik nuo temperaturos variklio, kokie dar sukiai ????? ;)

Deimkr
2013.03.05, 12:25
O kas cia per "tuning" - persijungia ties 6000 s/min ????
Cia slangines sudejot i tokia masina ar as ko cia nesuprantu...... ?!!!
Su purkstukais valdomos tik nuo temperaturos variklio, kokie dar sukiai ????? ;)

Apsukas irgi galima reguliuoti prie kokių persijungia, bet jei prie 6000 tai čia jau kosmosas ir kaip tą varikli išprievartauti, kaip apgauti sūkių ribotuvą,kaip pasiekti tuos 6000?

Aidas
2013.03.05, 12:42
normaliai vazinejant retai pasiekia 6000 apsuku su tuo varikliu

dzonis
2013.03.05, 14:12
Taigi chebryte cia sneka eina kai is duju i benza atgal perjungia prie tiek apsuku ,nes duju tiek nebepaseria :)


Apsukas irgi galima reguliuoti prie kokių persijungia, bet jei prie 6000 tai čia jau kosmosas ir kaip tą varikli išprievartauti, kaip apgauti sūkių ribotuvą,kaip pasiekti tuos 6000?

Mindas112
2013.03.05, 16:17
O kas cia per "tuning" - persijungia ties 6000 s/min ????
Cia slangines sudejot i tokia masina ar as ko cia nesuprantu...... ?!!!
Su purkstukais valdomos tik nuo temperaturos variklio, kokie dar sukiai ????? ;)
Galima nustatyti,prie kokių kritinių sūkių darbinėje temperatūroje esantis variklis priverstinai persimes į benzą(esant numanomam dujų trūkumui)

Zydrius
2013.03.05, 21:07
Galima nustatyti,prie kokių kritinių sūkių darbinėje temperatūroje esantis variklis priverstinai persimes į benzą(esant numanomam dujų trūkumui)

Supratau dabar visiskai. Cia "reversas" is duju. Neatidziai perskaiciau... ;)
Atsiprasau kolegos.

tevas
2013.03.06, 21:51
kaip gali buti, kad benzu ir dujomis sanaudos nesiskiria?
Kaip apgavot fizika ?

o gal norejai pasakyti, kad kompo parodymai atitinka duju suvartojima, jei taip tai nera tas pats kad benzo ir duju vartoja tiek pat litru. Nemaisyk.

paprasciausiai as vertinu duju ir benzino sanaudas, kada vaziavimo stiliaus itaka yra minimali, pvz vaziavimas nuolat uzmiestyje vienodu greiciu. Kadangi yra teke vaziuoti su ta pacia masina tiek dujom, tiek benzinu (nes nebuvo galimybiu duju ipilti), padariau isvada, kad, paklaida yra labai menka, kad ja uzfiksuoti bent 0.5 litro tikslumu, kad ir po 2000km keliones tokiu rezimu. Beje, kompas kartais pas mane parodo daugiau, nei realiai pilant pilnus balionus toje pacioje degalineje, zinoma buna, kad ir maziau. Esme, ta, kad kuro sanaudos priklauso didele dalimi nuo vaziavimo tipo.

BOSAS
2013.03.07, 05:53
asmeniskai nesu mates tokios situacijos ir to suprasti kolkas negaliu.
1 Ltr benzo kaloringumas didesnis nei 1 ltr duju. tai klausimas is kur gauni papildomos energijos siam skirtumui padengti?

raimmis
2013.03.07, 08:34
o sitas 4 litru variklis vaziuojant uzmiestyje kartais neatjungia 2 cilindru, nes pas pazystama pacifikoj atjungia tai trasoj ima 11-12 l mieste apie 16-18, beje jo vairavimas yra agresyvokas

BOSAS
2013.03.07, 09:32
Tai nera jokio skirtumo jei atjungineja cilindrus tai maziau naudoja ir benzo ir duju.
Taciau stebuklo del to buti neturetu. Ir duju sanaudos = benzo sanaudos taip neturetu buti. Kazkas dar turi buti, kas padidintu tiekiamu duju kaloringuma, kad gauti vienodus galingumus tiek is benzo tiek is duju, kad duju suvartojimas susivienodintu su benzino suvartojimu.

Arnas
2013.03.07, 10:18
4.0 zinau, kad atjungineja Pacifikose ir pas Journey. Pas Voyager nesu pastebejes, kad tai vyktu, nors nemazai prisivazinejes, tiesa tik ant benzo. Kas cia zino, gal taip ir yra. BrolisVilkas turetu pasakyti, nes kai atjungia cilindrus, turetu atsijungti dujine sistema. Turetu tokiu budu jaustis.

tevas
2013.03.17, 00:33
Tai nera jokio skirtumo jei atjungineja cilindrus tai maziau naudoja ir benzo ir duju.
Taciau stebuklo del to buti neturetu. Ir duju sanaudos = benzo sanaudos taip neturetu buti. Kazkas dar turi buti, kas padidintu tiekiamu duju kaloringuma, kad gauti vienodus galingumus tiek is benzo tiek is duju, kad duju suvartojimas susivienodintu su benzino suvartojimu.

Manau butu sunku nustatyti propano-butano misinio santyki degalineje tiek tiksliai, kad galima butu vertinti iskiriama tikslu kaloringuma, tas pats liecia ir benzino oktano skaiciu, turint omeny, kad jo skaiciavimui naudojami bent du laboratoriniai tyrimai dar perdirbimo gamykloj, kuriu rezultatai skiriasi iki 5 oktanu

tevas
2013.03.17, 00:35
galima gincytis labai daug, bet kuro sanaudos vaziuojant tvarkingu automobiliu tiek dujom, tiek benzinu bus adekvacios vairavimo stiliui.

BOSAS
2013.03.17, 09:21
Tai zinoma kad priklauso nuo vairavimo stiliaus bet niekada nebus tuo paciu stilium vaziuojant bezino sanaudos lygios duju sanaudoms.

Arnas
2013.03.17, 11:17
Straipsniukas i tema: http://auto.delfi.lt/autonaujienos/pigesniu-degalu-paieskos-dujos-geriausia-iseitis.d?id=60914459

BOSAS
2013.03.17, 11:47
Straipsniukas i tema: http://auto.delfi.lt/autonaujienos/pigesniu-degalu-paieskos-dujos-geriausia-iseitis.d?id=60914459

Is sio straipsnio

„Svarbu atkreipti dėmesį, kad dujų sąnaudas skaičiuotume ne lygiai su benzinu, o pridėtume iki 15 %. Tai paprasta fizika: litre benzino yra daugiau energijos nei litre dujų, jeigu norime nustumti tam tikrą svorį tam tikrą atstumą, reikia sudeginti tam tikrą energijos kiekį. Kadangi benzine energijos yra daugiau, jo sudeginame mažiau“, – aiškina G. Čenys.

DELFI Jums tiekia kokybišką nemokamą turinį. Jūs atsidėkotumėte mums, jei dalintumėtės šiuo tekstu siųsdami jo nuorodą, o ne kopijuodami tekstą. http://auto.delfi.lt/autonaujienos/pigesniu-degalu-paieskos-dujos-geriausia-iseitis.d?id=60914459#ixzz2NnDRkIRo

iGince
2013.03.30, 18:34
Is sio straipsnio

" reikia sudeginti tam tikrą energijos kiekį. "

Ir kaip mes ta energija deginsim..... :lol:

brolisvilkas
2013.04.01, 18:14
4.0 zinau, kad atjungineja Pacifikose ir pas Journey. Pas Voyager nesu pastebejes, kad tai vyktu, nors nemazai prisivazinejes, tiesa tik ant benzo. Kas cia zino, gal taip ir yra. BrolisVilkas turetu pasakyti, nes kai atjungia cilindrus, turetu atsijungti dujine sistema. Turetu tokiu budu jaustis.

Kažkaip apleidęs buvau šią temą :) Pagal mane, neatjungia cilindrų... Bet gali būti, kad klystu..

brolisvilkas
2013.04.01, 18:23
Butinai parašyk kaip sekasi spręsti šią problemą. Mane tas neaiškumas su dujomis tik ir sulaiko nuo V-uko Limited pirkimo :(
Kol kas tik Arnas tvirtina ,kad tikrai viskas išsprendžiama - Kaune šnekėjau su 2 dujininkais - abu tvirtino, kad problemų su šio variklio dujinimu daugiau ar mažiau būna ir kad neišprendžia jų nepriklausomai nuo
naudojamų komponentų. Beje Mindaugu iš Sargėnų neturiu pagrindo netikėt - jis tom dujom jau koki 15 metų užsiima ir vienas pirmų visokiais naujoves dedavo ir netingedavo ekperimentuoti.

Žadėjau parašyti, kaip seksis spręsti, tad ir rašau... Su pirmąja dujų įrangos komplektacija deja nepavyko pašalinti trukčiojimo... Tiesa, Slava stengėsi ją priversti dirbti kaip turėtų, bet nedirbo ir trukčiojimas didesnis ar mažesnis vis tiek buvo. Tačiau po to kai pakeitė kompą (dabar AEB) bėdų neliko. Visa kita įranga yra kokia buvo iš pradžių. Tad ne vienas Arnas tvirtina, kad viskas išsprendžiama :) Galiu patvirtinti ir aš.

iGince
2013.04.03, 21:05
4.0 zinau, kad atjungineja Pacifikose ir pas Journey. Pas Voyager nesu pastebejes, kad tai vyktu, nors nemazai prisivazinejes, tiesa tik ant benzo. Kas cia zino, gal taip ir yra. BrolisVilkas turetu pasakyti, nes kai atjungia cilindrus, turetu atsijungti dujine sistema. Turetu tokiu budu jaustis.


Cilindrus atjungia HEMI motorai. O gal kas pacificoj tokį matėte???
As ne. :)

Arnas
2013.04.03, 21:36
Cilindrus atjungia HEMI motorai.
Ne tik.

iGince
2013.04.04, 14:09
Ne tik.

Arnas.... Reiktu cia tave isvadinti "kietu bicu" kaip tu mane isvadinai, bet tiekto. Forumai skirti skleisti info i ne ambicijas... :)

Del cilindru neatjunginejimo pacificose net klausimo nera. Jie neatjunginejami.
Pacificos gyvavimo laiku tik siuose Chrysler šeimos automobiliuose buvo naudojama cilindrus atjungianti sitema. Tai būtų:
• 2005- Chrysler 300C
• 2005- Dodge Charger
• 2005- Dodge Magnum
• 2005- Jeep Grand Cherokee
• 2006- Dodge Durango
• 2006- Dodge Ram (tik 1500)
• 2006- Jeep Commander
• 2007- Chrysler Aspen
• 2009- Dodge Challenger
Dar su šia sistema eina ir sunkvežimių varikliai.
Pats HEMI tai reiškia , kad galvose esančios degimo kameros yra pusrutulio formos ir kaip taisyklė jose stovi po dvi žvakes.
Chrysler gaminamuose varikliuose naudojama cilindrų atjungimo sistema vadinasi Multi Displacement System ir naudojama tik V8 5,7 6,1 ir 6,4 varikliuose.

That‘s all....... :))

Saltinis kuriame galima susirasti daugiau info http://www.allpar.com/

Beje apie IV-us nelendu i diskusijas nes si modeli "praleidau" nes buvau susidraugaves su Pacifica. Taciau man asmeniskai auto i kurio bagazine apart diplomato niekas netelpa neprigijo... :D

BOSAS
2013.04.04, 19:54
Beje apie IV-us nelendu i diskusijas nes si modeli "praleidau" nes buvau susidraugaves su Pacifica. Taciau man asmeniskai auto i kurio bagazine apart diplomato niekas netelpa neprigijo... :D

Cia gerai pasakei (ok2)

PlymouthV6
2013.04.05, 13:24
Ir visuose siuose modeliuose ir butent ir atsijunginedavo tik kai budavo HEMI variklis. Is esmes nuo 5.7 kubaturos visi yra Hemi, tik 6.1 ir 6.4 uzkabina SRT emblema.

Arnas
2013.04.05, 17:15
Pas drauga 3.5 Journey. VIs nesuprasdavo, kodel nuemus gaza ar kur i pakalne atsijunginedavo dujine iranga. Nuvaziavo pas Roma, prijunge prie kompo ir ziuri, kad sumazejus kuro poreikiui kompas atjungia du ar tris cilindrus, nepamenu tiksliai. Automatiskai atsijungia dujiniai purkstukai. Ir nieko nepadare. Tai zmogus dabar priprato, isjungia vel ranka, ne taip daznai tas ir ivyksta... Jei yra netikinciu, galiu duot telefono nr. isitikint.

BOSAS
2013.04.05, 17:57
Tai nuemus gaza beveik visi varikliai atjungineja cilindrus, kai nuo klano leidiesi.
Taciau tai dar nereiskia, kad jie yra hemi.

Dujine iranga atsijungdavo gal del konstrukcijos ipatumu darant si veiksma.

Arnas
2013.04.05, 20:41
Pala pala... cituoju Bosa: "Tai nuemus gaza beveik visi varikliai atjungineja cilindrus, kai nuo klano leidiesi. Taciau tai dar nereiskia, kad jie yra hemi." Apie koki atjunginejima eina kalba?
Nieks cia ir nekalba apie Hemi (isskyrus iGince), su jais daug maz aisku senai. Nezinau taip pat ar visi dabartiniai varikliai atjungineja cilindrus (labai abejoju) ir kaip tai vadinasi, bet duju iranga tokia pati kaip ir pas visus pastaraji gera pusmeti isidejusius. Tas pats Techas su japoniskais Hana arba senais isbandytais Waltek purkstukais. Su tokia iranga jau daug masinu pazystamu aplinkui vaziuoja, didzioji dauguma tikrai patenkinti viskuo, bet nei pas kitus nei pas mane purkstukai siap sau, nuemus gaza, neatsijungineja. O pas mineta modeli yra butent taip.

raganius
2013.04.06, 06:38
Aš supratau, kad leidžiantis nuo kalno (stabdant varikliu) dujų kompas atsijungia, o benzas varo ne į purkštukus, o grįžta abratke į baką. Ta prasme cilindrai dirba savo eiga, be ugnies :)

iGince
2013.04.06, 11:13
Vidaus degimo variklio darbo valdymo principai ir yra tokie. Kai spaudziamas akseleratoriaus pedalas yra atidaromos "juskos" (oro bei kuro) variklis degina daugiau misinio, ko pasekoje gaunama didesne sprogimo jega, kuri savo ruostu per alkunini velena paverciama sukimo jega perduodama i ratus. Taciau kai variklis dirba stabdymo rezime visos "juskos" buna uzdaromos. TACIAU TAI NERA CILINDRU ATJUNGIMAS!!!! Tokiu principu dirbo ir VAZ 2101. Tikiuosi Arnas nenori pasakyti kad ir ziguliai cilindrus atjunginejo.
O Chrysler grupes naudojama cilindru atjunginejimo sistema MDS atjungia dali variklio cilindru esant varikliui eigoje. Pvz vaziuojant trasoj 100 km greiciu kompas pamato kad palaikyti greiciui nereikalinga jega is sakykim 3 cilindru. Ji ima ir juos atjungia taciau variklis dirba su apkrova sakykim 2000aps/min. Taip vyksta tol kol vaziuoji ramiai, bet jei atsiranda papildomas pasipriesinimas ar nuspaudi akseleratoriaus pedala, variklis is kart "nubunda".

As nzn kokios pievos yra su Journey... BET PACIFICA tokiu pievu niekad nebuvo ir nera..... Esu perleides per savo rankas kruva Pacifica su 3.5 ir 4.0 motorais. Yra tiek i 3.5 tiek i 4.0 prideta dujiniu irangu (beje as dedavau tik BRC) zmones vazineja po siai dienai be jokiu problemu jokiu gesinejimu ar tt....
I dujine iranga as nesigilinu, taciau mano galva netgi jei ir atjunginetu motoras cilindrus tai vis tiek tai turi atkartoti ir dujinis kompas be jokiu issijunginejimu. As kiek zinau visus "nurodymus"dujinis kompas gauna ECU, kuris ir nurodo ka daryti. (Cia galiu ir klysti). :)

Arnas
2013.04.06, 12:09
Tech iranga yra artima BRC tik uz mazesne kaina, o kai kuo ji ir lenkia ;) Tas pats meistras ir BRC ir STAGa deda jei kas labai nori.

BOSAS
2013.04.07, 06:54
Vidaus degimo variklio darbo valdymo principai ir yra tokie. Kai spaudziamas akseleratoriaus pedalas yra atidaromos "juskos" (oro bei kuro)

Neiskenciau neisikises. :D Jokios kuro juskos nera atidaromos atidaroma tik oras.



Taciau kai variklis dirba stabdymo rezime visos "juskos" buna uzdaromos. TACIAU TAI NERA CILINDRU ATJUNGIMAS!!!! Tokiu principu dirbo ir VAZ 2101. Tikiuosi Arnas nenori pasakyti kad ir ziguliai cilindrus atjunginejo.
Leidziantis nuo kalno yra elektroniniu budu netiekiamas per purkstukus kuras, tai yra vadinama cut off(ar kazkaip panasiai). Tai yra visu cilindru atjungimas vienu metu. Ziguliai turejo karbiuratorius ir nieko panasaus jie neturejo prasom nemaisyti.



As nzn kokios pievos yra su Journey... BET PACIFICA tokiu pievu niekad nebuvo ir nera..... Esu perleides per savo rankas kruva Pacifica su 3.5 ir 4.0 motorais.

Ir Pacifikoje buvo tai ir yra stabdymo metu vaziuojant pavara nuo kalno mazinamas kol visai nutraukiamas kuro kiekis.

taciau mano galva netgi jei ir atjunginetu motoras cilindrus tai vis tiek tai turi atkartoti ir dujinis kompas be jokiu issijunginejimu. As kiek zinau visus "nurodymus"dujinis kompas gauna ECU, kuris ir nurodo ka daryti. (Cia galiu ir klysti). :)
teoriskai taip taciau atjungimo principas gali buti toks kag palieka kaboti purkstuka ore o tada jau dujine iranga fiksuoja klaida.

Arnas
2013.04.07, 09:47
Neiskenciau neisikises. :D Jokios kuro juskos nera atidaromos atidaroma tik oras.



Leidziantis nuo kalno yra elektroniniu budu netiekiamas per purkstukus kuras, tai yra vadinama cut off(ar kazkaip panasiai). Tai yra

Ir Pacifikoje buvo tai ir yra stabdymo metu vaziuojant pavara nuo kalno mazinamas kol visai nutraukiamas kuro kiekis.

teoriskai taip taciau atjungimo principas gali buti toks kag palieka kaboti purkstuka ore o tada jau dujine iranga fiksuoja klaida.
Visiskai teisingai. "Cut off". Pas Journey sake, kazkaip atjungiama babina, ir dujiniai purkstukai del to atsijungia taip pat.

iGince
2013.04.12, 12:58
Gryzkim i pasnekesio pradia bei tema.... "Cut off" neturi nieko bendro su cilindru atjunginejimu. Vienoks ar kitoks "cut off" buvo yra ir bus visuose vidaus degimo varikliuose, o cilindrus atjungineja specifines sistemos ir tik tam tikruose varikliu valdymo variantuose.
Ir tik pasikartosiu ...... Pacifica nebuvo ne vieno variklio su cilindru atjungimu.
Ir dar pasikartosiu..... Nezinau kokios pievos padarytos Jorney bet kazkas ne iki galo isbaigta. Galimas dalykas kad tradicine dujines sistemos pajungimo schema yra nepakankama, todel montuotojas negali jos iki galo priderinti. Manau tam bus reikalinga elektroniko kvalifikacija bei siek tiek kurybos. Esu girdejes kad ir HEMI sistemai adaptavo tiesiogini ipurskima ir purkstuku valdyma. :)

BOSAS
2013.04.12, 14:22
Taip iGince cut off su cilindru atjungimu vaziuojant eigoje yra visiskai skirtingas dalykas uz ta kuris yra Hemi varikliuose.

Hemi vaziuojant trasoje laikant nuspausta akseleratoriu atjungineja, o cut off tik atleidus akseleratoriu atjungineja.

iGince
2013.04.16, 10:54
Gal kas turi patirties. EGR voztuvas nuo 3.8l toks pats V kaip ir IV???
Is anksto dekingas. :)

Arnas
2013.04.16, 15:24
Pajungimas stovi kitaip.

iGince
2013.04.19, 11:08
Aciu Arnas. Vis tik radau ir pirkau nuo 08.

Tadas4x4
2013.10.16, 11:23
Sveiki kolegos. Norejau paklausti del zvakiu keitimo bendzininiam varikliui, ar verta keisti tik nusipirkus auto, jei jis dirba normaliai? Kur ir kokias geriausiai pirkti?

BOSAS
2013.10.16, 11:42
Isita klausima atsakyciau taip:
zvakes yra keiciamos tada kol viskas dirba normaliai. Priklausomai nuo zvakiu tipo joms skiriamas skirtingas tarnavimo laikas. kai kurioms zvakems iki 100 kkm.

zvakes jau buna nelaikas keisti kai kelyje arba kur nors isvaziavus negali uzvesti masinos ar kokie kiti blogi simptomai lenda.
taigi zvakes kaip ir tepalai turu buti keiciami laiku.

Tadas4x4
2013.10.16, 13:42
Draugas dirbantis auto detaliu parduotuveje, siulo cempionus po 25lt.(kaina didmenos). Verta demesio ar galite pasiulyti ka geriau?

Arnas
2013.10.16, 14:56
Pasitikslink ar sios zvakes yra dvigubos platinines...

iGince
2013.10.28, 11:53
Isita klausima atsakyciau taip:
zvakes yra keiciamos tada kol viskas dirba normaliai. Priklausomai nuo zvakiu tipo joms skiriamas skirtingas tarnavimo laikas. kai kurioms zvakems iki 100 kkm.

zvakes jau buna nelaikas keisti kai kelyje arba kur nors isvaziavus negali uzvesti masinos ar kokie kiti blogi simptomai lenda.
taigi zvakes kaip ir tepalai turu buti keiciami laiku.

O kaip nustatai zvakes bloguma kol kol ji gerai dirba?? Issiimi jei neapdegus tarpelis geras tai ir viskas ar...??? Beje koks tarpelis t.b.??

Tadas4x4
2013.10.28, 14:20
Pas mene normaliai dirbo variklis, bet kaip BOSAS sake: nereikia laukti kada jis prades dirbti nenormaliai. Taigi issisukau viena zvake ir apziurejau (Champion'as senas, parudijes, pajuodes, gal net nekeistas). Nupirkau platinines ir susukau, variklis dirba dar tyliau(kaip elektrinis :) ) Duju sanaudos nuo 18 iki 15,6. Kompas rodo 13.5 kaip viskas ir normaliai. :)

dzonis
2013.10.30, 07:55
Nu tikrai netikiu ,kad zvakiu pakeitimas galejo tiek itakoti sanaudas jei pries tai variklis dirbo graziai. Pas mane 20 rijo kai 1-as cilindras visai nedirbo, bet tai masina purtesi, kratesi ,ciaudejo.
Busi kazkur ar geresniu duju ar su didesniu slegiu daugiau iputes :)



Pas mene normaliai dirbo variklis, bet kaip BOSAS sake: nereikia laukti kada jis prades dirbti nenormaliai. Taigi issisukau viena zvake ir apziurejau (Champion'as senas, parudijes, pajuodes, gal net nekeistas). Nupirkau platinines ir susukau, variklis dirba dar tyliau(kaip elektrinis :) ) Duju sanaudos nuo 18 iki 15,6. Kompas rodo 13.5 kaip viskas ir normaliai. :)

audriusv
2013.10.30, 08:27
Turiu pritarti kolegai. Per pusę metų važinėjimo pastebėjau, kad dujų sąnaudos labai svyruoja. Mano atveju nuo smagių 13 iki normalių 14-15 litrų, o aršiau pavažiavus ir mieste pasimalus ir iki 16 litrų.

PlymouthV6
2013.11.05, 06:58
Na tai paziurek youtube kiek kartu per tukstanti apsisukimu ir taip nesudirba net naujos zvakes naujam varikliui (neskelia kibirksties, arba skelia nepakankama), suprasi, kad senos zvakes nesudirba dar dazniau. Nesudirbusi zvake per viena cikla viiename cilindre, reiskia, kad is to cilindro negauta energija, o oro/kuro misinys isejo per kamina. Taip kad zvakes turi tiesiogine itaka kuro sanaudoms.

dzonis
2013.11.05, 12:59
Aš nesakau ,kad neturi itakos, bet tik ne tokia kaip cia deklaruota ,jei sanaudos sumazejo 2,5l/100 tai pries tai ta masina turejo visai netraukti,drebeti,kratytis ir panasiai. Zmogus raso apie 15% sumazejusiais sanaudas, tai cia praktiskai 1-as cilindras niekada nesudirbdavo. Cia tiktai del pasikeitusiu duju kokybes ar vaziavimo rezimo galejo taip atsistikti.


Na tai paziurek youtube kiek kartu per tukstanti apsisukimu ir taip nesudirba net naujos zvakes naujam varikliui (neskelia kibirksties, arba skelia nepakankama), suprasi, kad senos zvakes nesudirba dar dazniau. Nesudirbusi zvake per viena cikla viiename cilindre, reiskia, kad is to cilindro negauta energija, o oro/kuro misinys isejo per kamina. Taip kad zvakes turi tiesiogine itaka kuro sanaudoms.

Tadas4x4
2013.11.05, 13:28
Siaip rasau kaip yra, dujas piluosi visalaika Klaipedoje Lukoil prie progreso -17ct atsiskaitant grynais, marsrutas tas pats naimai-darbas. Skirtumas tas, kad kai pradejau skaiciuoti buvo nauja iranga ir nauji balionai (minejo, kad pirmus 5 kartus pilnu ju neiseis uzpilti, tai taip iseina, kad pilant 2,3,3... kartus ju kaskart uzsipildavo vis daugiau ir skaiciavimas gavosi kitas). p.s. vaziavau Klaipeda-Gargzdai-Kaunas 220km ir like Kaune 244km. Sudeginau 14.33l. Neturiu tikslo kazka kazkam irodyti, tik vedu apskaita del idomumo sau paciam.

dzonis
2013.11.05, 13:50
Ka reiskia daugiau uzsipildavo, tipo koloneles skaitliukas rodo ta pati ,o telpa daugiau ? Jei cia tik 1-o bako rezultatas tai nieko vertas, nes nuo juros vaziuojant jei vejas i nugara tai labai negreziant labai grazios sanaudos buna.
Ar cia visa laika vazinejote Klaipeda -Gargzdai -Kaunas ir 18 vidurkis buvo?


Siaip rasau kaip yra, dujas piluosi visalaika Klaipedoje Lukoil prie progreso -17ct atsiskaitant grynais, marsrutas tas pats naimai-darbas. Skirtumas tas, kad kai pradejau skaiciuoti buvo nauja iranga ir nauji balionai (minejo, kad pirmus 5 kartus pilnu ju neiseis uzpilti, tai taip iseina, kad pilant 2,3,3... kartus ju kaskart uzsipildavo vis daugiau ir skaiciavimas gavosi kitas). p.s. vaziavau Klaipeda-Gargzdai-Kaunas 220km ir like Kaune 244km. Sudeginau 14.33l. Neturiu tikslo kazka kazkam irodyti, tik vedu apskaita del idomumo sau paciam.

brolisvilkas
2013.11.05, 14:33
Ar raidės ar skaičiai nepažįstami? (pool) Rašo žmogus, kad kasdien taip važinėjo, pylė pirmą baką ir užpylė mažiau, antrą daugiau, trečią dar daugiau kol nusistovėjo tas užpildymas - viskas normaliai. Pas mane ir pradžioj 80 netilpo, po trečio bako, visiškai išvažinėjus telpa 85. Max 85,5. :)


Ka reiskia daugiau uzsipildavo, tipo koloneles skaitliukas rodo ta pati ,o telpa daugiau ? Jei cia tik 1-o bako rezultatas tai nieko vertas, nes nuo juros vaziuojant jei vejas i nugara tai labai negreziant labai grazios sanaudos buna.
Ar cia visa laika vazinejote Klaipeda -Gargzdai -Kaunas ir 18 vidurkis buvo?

dzonis
2013.11.05, 15:05
Nu ir kaip tai itakoja sanaudu vidurkio pasikeitima,jei raso skaiciavimas visai kitas,jei maziau supylei maziau ir skaitliukas parode ? Jei kabinejames prie zodziu - tai iki galo :) As cia atejau sukritikuoti 2.5L/100 sumazejima del zvakiu pakeitimo, tuos savo balionu mankstinimus jus patys istraukete :)


Ar raidės ar skaičiai nepažįstami? (pool) Rašo žmogus, kad kasdien taip važinėjo, pylė pirmą baką ir užpylė mažiau, antrą daugiau, trečią dar daugiau kol nusistovėjo tas užpildymas - viskas normaliai. Pas mane ir pradžioj 80 netilpo, po trečio bako, visiškai išvažinėjus telpa 85. Max 85,5. :)

Tadas4x4
2013.11.05, 16:52
Dzoniui: Uzsipili pilna baka ir vaziuoji tol kol liks viena zalia arba uzsideks raudona lemputes, tada vel piliesi pilna baka. Susipyliai kazkoki duju kieki(pilnas bakas), pasiziuri kiek kilu nuvaziavai ir issivedi vidurki.Pvz. nuvaziavai 290 mil = 470km, supylei 67l duju: 67/470=0.14*100=14.26 l/100km. O del pirmu uzpilimu, tai supildavai kaskart 2-3 l daugiau negu sunaudodavai(du toroidai).

Tadas4x4
2013.11.05, 16:59
Pas tave ziuriu irgi tokios pacios roges, kokie tavo skaiciai?

dzonis
2013.11.05, 21:49
Tai visu pirma tos lemputes duju likucio rodo taip +- 20% tikslumu :) Is cia ir tokie svyravimai pas pati. Mano skaiciai nuo 12L nevirsijant 100 trasoje ir neperkrautam (greiciausiai ir ne pries veja) iki 18 tame paciame Kaune pasportuojant.
Dazniausiai vidurkis buna ~16 . 16-18 litru taip pat buna laikant 140 vaziuojant link juros gerai pakrautam su dviraciais ant kablio.


Pas tave ziuriu irgi tokios pacios roges, kokie tavo skaiciai?

dzonis
2013.11.05, 22:13
Tiesa as skaiciuoju kai persijungia i benzina, o ne pagal lemputes,nes jos tikrai rodo netiksliai. Pas mane pilasi ~66 litrai su kuriais ~ nuvaziuoju 250 myliu. Tai prie 100 mazdaug myliu pas mane is pilnu (4 berods zaliu lempuciu) persijungia i 3, o prie 200 tai buna dazniausiai 1 belikusi.


Tai visu pirma tos lemputes duju likucio rodo taip +- 20% tikslumu :) Is cia ir tokie svyravimai pas pati. Mano skaiciai nuo 12L nevirsijant 100 trasoje ir neperkrautam (greiciausiai ir ne pries veja) iki 18 tame paciame Kaune pasportuojant.
Dazniausiai vidurkis buna ~16 . 16-18 litru taip pat buna laikant 140 vaziuojant link juros gerai pakrautam su dviraciais ant kablio.

AERO_DD
2013.11.06, 20:07
Cia jau hebra pradejo rasyti ne i tema.... Apie kuro sanaudos yra kita tema

iGince
2013.11.14, 14:10
O kaip nustatai zvakes bloguma kol kol ji gerai dirba?? Issiimi jei neapdegus tarpelis geras tai ir viskas ar...??? Beje koks tarpelis t.b.??

Nu tai vistik kaip nustatyti kad zvakes blogos???? Daug isdiskutavom, bet ne vieno atsakymo i klausima!!! Vaziuoju jau 115 tukstanti su orgais is ju 112 tukstanciu su dujom.... Viena buvau isemes atrodo graziai nejuoda nepridegus, bet man tarpas kazkoks laaaabai didelis pasirode.... Aisku nzn koks tas tarpas turetu buti.
Gal kas "ipils" protingu minciu....

sheikhas
2013.11.14, 15:26
na tarpas tai tikrai nemažas, ant 3,3 motoru 1,1mm o yankiai rašo net 0.050" tai čia aplamai 1,27mm gaunasi...

Radas
2014.01.11, 15:41
Sveiki, nekuriant naujos temos norejau paklaust, 3,6 ir 4,0l varikliuose dirzas ar grandine?

iGince
2014.01.11, 16:21
Nežinau del 4.0l, bet 3.6l yra grandines... ;)

iGince
2014.01.11, 16:35
Kiek radau literatūroje greitųjų būdu, tai 4.0l yra diržas. ;) (alus)

Radas
2014.01.11, 21:30
O tada kokie kaštai diržo pakeitimo gal kas žino?

Surfis
2014.02.26, 23:27
Tema buvo apie 3,6 variklių apsukas. Įdedu dvi nuotraukas skirtingais greičiais su autopilotu lygiu keliu.

BOSAS
2014.02.27, 08:12
Nežinau del 4.0l, bet 3.6l yra grandines... ;)

ir net visos 3

iGince
2014.02.27, 12:16
ir net visos 3

Lygiai taip. (yes)

algelis
2014.03.02, 01:24
ir net visos 3

Kiek pamenu,tai 4.0 tikrai ne dirzas.Pas tave Raimi buvo klientas atvaziaves ir as jo klausiau :)Nebent zmogus pats nezino,kas pas jo voju variklyje :)

BOSAS
2014.03.02, 07:22
Na kad 4.0 Ltr dirzas gal kas nors ka ir sumaise.

iGince
2014.03.02, 09:07
3.3l ; 3.8l ir 3.6l grandines 4.0l dirzas. ;) gi rašiau jau kelis postus žemiau....